Rob’ın Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: Samuel
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Lighthouse
Yönetmen: Robert Eggers
Rol: ?
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The King
Yönetmen: David Michôd
Rol: The Dauphin
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Waiting for the Barbarians
Yönetmen: Ciro Guerra
Rol: Mandel
Çekim Tarihi: 2018 Sonbahar
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Souvenir: Part II
Yönetmen: Joanna Hogg
Rol: ?
Çekim Tarihi: 2018 Yazı
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Roy
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Idol’s Eye
Yönetmen: Olivier Assayas
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Trap
Yönetmen: Harmony Korine
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Oprah Show’dan Kısa Bölümler – 2

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

26 yorum alan yazıOprah Show’dan Kısa Bölümler – 2

  • avatar denpatt

    bence o çığlıklar senn için robb Grin

  • avatar YaqmuRobert

    denpatt: bence o çığlıklar senn için robb

    bencedeeee GrinGrin

  • avatar serimmis

    ben seni seviyorum Rob.Yemişim Edwardı.Allahın vampirinden ne hayır gelir.Seni,o harika kişiliğini,sempatikliğini,aksanını seviyorum ben

  • avatar azm

    hayııırrr!!!yanılıyorsun Robert,kesinlikle senin için bütün çığlıklar Grin ya bu Rob’a bayılıyorum,bir insan hiçmi kendini beyenmez yaa!!!mükemmelsin meleğim yaa!!!!

  • avatar irem1986

    ya çok tatlısın ya Grin bu videoların 2sinede bayıldım offf Big Smile Big Smile gülüşü o kadar tatlı ki Laugh

  • avatar myrob97

    aslında robert halı tabiyki onu kendi için seven hayranlarıda çok ama onun edward karakterini ve twilight’ı seven hayran daha fazla (yani twilight fanları cidden fazla) Big Smile (tam olarak hayran sayılmam ben bi aşığım onu asla edward için sevmedim her zaman kendi için nede olsa edward sadece canlandırdığı bir karakter)… ROTFL

  • avatar bihter

    TAbii ki Rob için edward için değil edward gerçek değil kiii asıl gerçek Rob

  • ben Robu seviyorummmmm Big Smile

  • Tercümeler için teşekkür ederiz Alice.

    Haklı Robert. Çoğunluk hala Edward olarak sesleniyor ona, sadece o haliyle seven benimseyenler var. Ancak Edward gibi bir karaktere can vermek de herkesin harcı değildir, işte o noktada dön bir bak kendine Robert. Bir başkasının canlandırdığı Edward, eminim bu kadar çığlık alamazdı.

  • avatar rob and nilay

    bende edwardı değil robu seviom!sana 10000 tane edward feda olsun!

  • avatar irem95

    Ona sadece Edward gözüyle bakılmasını anlamıyorum. Ben bakmıyorum. Edward sadece canlandırdığı bir karakter. Bu kadar. O Robert ve ben onu o olduğu için seviyorum Smile

  • avatar murti25

    robert dogru yeredegınmıs çoğu kişi edward olarak seviyo twilight serisinden nefret ettım bu yuzden inş biterde robert şu edward takıntısından kurtulur başka filmlerde ismini duyursun inş kariyerında başarılarının devamını dilerim

  • avatar joe

    selamlar,
    Ceviri icin cok tesekkurler Alice Rose

  • avatar SERIFE_CULLEN

    Bu adamın fiziksel ahengine aşığım In Love Konuşurken vücudunun girdiği şekiller, kıvrımları beni deli ediyor. Ayaklarının duruşundan tutun tüm iskelet sistemi bir melodi gibi görüyor duyuyor t6adıyor hissediyorum tüm notalarını In Love In Love In Love

  • avatar kitagirl

    denpatt: bence o çığlıklar senn için robb

    aynen

  • avatar fanatikus

    evet,rob çok haklı ,bnde katılıyorum.hem ayrıca edward karakterini başak genç ve ykışıklı biride canlandırabilirdi,bu çok zor değil…ama biz robun şöhretine,canlandırdığı karaktere yada böle onun dışında olan ve üstüne yapışan şeylere değilde bizzat kendini seviyoruz.çünkü o hep doğal,yapmacık değil ve bakarken bizim gibi bakıyo işte,içimizdden biri gibi.ayrıca utanç olması,bu ilginin onu utandırması onu daha bi tatlıve sevecen yapıyo..en azından bn öle düşünüyorum…. ROTFL

  • avatar hemasihemaxi

    SERIFE_CULLEN: Bu adamın fiziksel ahengine aşığım Konuşurken vücudunun girdiği şekiller, kıvrımları beni deli ediyor. Ayaklarının duruşundan tutun tüm iskelet sistemi bir melodi gibi görüyor duyuyor t6adıyor hissediyorum tüm notalarını

    Çok söyledmişsin ya!Ben de Rob’un vücut hareketlerine bayılıyorum.Ara sıra o kadar zor hareketler yapğıyor ki ve aynı zamanda çok rahat.Ona çok yakışıyorlar.Özellikle ayaklarının biraz içe bakması çok hoş.
    Çok tatlı yaa! Grin In Love In Love In Love In Love

  • avatar roddi86

    denpatt: bence o çığlıklar senn için robb

    kesinlikle katılıyorum .o çığlıkların tamamı, bu çılgın sevgimizin tamamı senin için Robum , edward sadece bir karakter, ve o “senin” canlandırdığın süper bir karakter.bu müthiş seviginin yegane sebebi sensin,tabi efsanemizi de seviyoruz o ayrı

  • avatar .. <3 MeR[ob]ve <3 ..

    O çığlıkların asıl sebebi her zaman sensin Rob..!

  • avatar handerobert

    o çığlıkların en önmli sebebi sndin rob,krktre cn vernde sensin snçta ve eşşzsin,hepsi snin içinn Smile

  • avatar i_love_robert_pattinson_forever

    bn alacakaranlığı,edward’ı sevmiyorum adamım!snei seviyorum..tanrım bunu ne zaman anlıcaksın!Grin

  • avatar i_love_robert_pattinson_forever

    oprah: for you sir? dediinde bir an güldü ya orda koptum!!GrinGrin

  • avatar dlsh_cullen

    İşte bu yanLış Rob! Pissed Off Ben Edward’ı değiL seni seviyorum! Ve Edward için değiL senin için çığLık atıyorum (daha atmak nasip olmadı ama..)!

  • avatar RoBerrak

    i_love_robert_pattinson_forever: oprah: for you sir? dediinde bir an güldü ya orda koptum!!

    i_love_robert_pattinson_forever: bn alacakaranlığı,edward’ı sevmiyorum adamım!snei seviyorum..tanrım bunu ne zaman anlıcaksın!

    Aynen biz seni seviyoruz adamım ! Grin Ve o gülüş hayatımda gördüğüm en tatlı şey.Bir oda dolusu şekerden bile tatlı… Hatta Rob gülüşleri diye sıralasak ilk üçe girer Grin

  • avatar r0bertpattins0n__x3

    Oof gene mi? uyuz oluyorum şuna daha öncede demişti. Edward karakteri sayesinde tanışmış olabiliriz seninle ama biz Robu seviyoruz. Edward ve Rob çok farklı. Farklı dünyalar..ikisininde yeri ayrı yani Big Smile

  • avatar babymjacooobbb

    r0bertpattins0n__x3: Oof gene mi? uyuz oluyorum şuna daha öncede demişti. Edward karakteri sayesinde tanışmış olabiliriz seninle ama biz Robu seviyoruz. Edward ve Rob çok farklı. Farklı dünyalar..ikisininde yeri ayrı yani

    daha TÜRK HAYRANLARI ile tanışmamışta o yüzden böyle düşünüodur Grin

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.