Rob’un Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

robertpattinsontr

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

The Childhood of a Leader
Yönetmen: Brady Corbet
Rol: Charles / The Leader
Film ile İlgili Haberler

The Lost City of Z
Yönetmen: James Gray
Rol: Henry Costin
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: 21 Nisan
Film ile İlgili Haberler

Good Time
Yönetmen: Ben Safdie, Joshua Safdie
Rol: Connie Nikas
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: ?
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Idol’s Eye
Yönetmen: Olivier Assayas
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Çekim Tarihi: Ağustos 2017
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Trap
Yönetmen: Harmony Korine
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Biz Kimiz?

Herşey bir rüya ile başladı…

Yanlış anlamayın rüyayı biz görmedik. Stephenie Meyer gördü, ve başladı yazmaya… Bizler, sanırım hepinizin yaptığı gibi, bu kitapları okuduk dünyanın farklı yerlerinde, farklı zamanlarda…

Sonra bulunduğumuz ortak bir platformda bir baktık ki, bu kitaptaki karakterleri paylaşmış, onlara bürünmüşüz. Hergün düzenli olarak Robert Pattinson’ı takip ediyor ve hatta çekiştiriyoruz.

Bir gün takip ettiğim bir sitede “Haber Bulma Elemanı” arandığını gördüğümde, ciddi ciddi başvurmak istediğimi fark ettim. İşte o an aklıma bunu daha geniş alanlarda paylaşmak geldi, bu kadar eğlenceyi ve bilgiyi sadece 8 kişinin arasında yaşamak, çok şey kaçırmak anlamına geliyordu. Hepimiz bu fikri pek bir sevdik, herkes elinden geleni yaptı, yapıyor.

Ama iş bu siteyi aktif hale getirmekle bitmiyor. Önemli olan devamlılığını, sürekliliğini sağlamak, sağlayabilmek. Daha ileriye götürmek, eksikleri tamamlamak ve alanında kalitenin simgesi olmak… Bunun için iş sadece bize değil, siz sitemizi takip edenlere de düşüyor. Katılımlarınızı, fikirlerinizi, takdirlerinizi, önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Buraya açılan pencerenizi hiç kapatmadan, sevgiyle kalın,

robertpattinson-tr ailesi adına
Alice
1 Nisan 2009

Bize ulaşmak için buraya tıklayınız.

70 yorum alan yazıBiz Kimiz?

  • avatar betyl

    Gerçekten çok iyi iş çıkarıyorsunuz. Her şey güncel. Çok teşekkürler.

  • avatar atkn

    çok iyisinz ama lütfen brazcıkda krısten ekleynFrown

  • avatar rob_pattinson

    ama burası ROB sitesi…

  • avatar atkn

    öyle ama krısten nn böle bi sitesi yokFrown

  • avatar twilightedward

    aslında doğru biraz daha yer verilebilir kris e de ama bana sorarsanz bu sitenn içeriği böylede çok çok çok iyi

  • avatar sinem

    güzel fakat rob ve kris ili ilgiliçok az video var yada biraz daha çoğaltılabilir…

  • avatar eliz

    burası rob un fan sitesi ben kris olmasını istemem açıkçasıThinking

  • avatar tugce1

    Harika bir site yeni üye oLdm ve çok beğendmBig Smile

  • avatar bushra92

    ya sizin nerde yaşadığınızı ve de yaşınızı merak ediyorum?? Grin öğrenci falan mısınız?

  • avatar mumboya

    çok gzl bi iş yapıosunuz gerçkten başarılarınızn devamını diliorumSmile aslnda bn ekşisözlkte gördm bu siteyi biri yazmış kız arkadaşm gece gndüz takip edio bide site kurdular demiş ve adrs vermişSmilemerk ediorum dorusu hanginizin sevgilisiSmile

  • avatar R-gzm-P

    mumboya=)aynı şekilde gördüm sitemizi=)

  • avatar hestia

    Evet ben de devamlı bir ekşisözlük okuruyum ve sık sık Robert Pattinson diye arattırıyordum sözlükten, bakalım yeni bir şeyler yazmışlar mı diye Smile Ve bir gün Robert Pattinson başlığının altında bu sitenin adresini gördüm. Siteyi incelediğimde çok sıcak buldum ve hemen üye oldum. O gün bugündür de bu siteden çıkmıyorum, müptelası oldum resmen burasının Smile

  • avatar Alice(Admin)

    Cevap veriyorum, benim! Smile

  • avatar R-gzm-P

    =)=)=)<3

  • avatar hestia

    Ekşisözlükte yapılan reklam baya bi işe yaramış anlaşılan Smile

  • avatar bushra92

    ya sen kimsinGrin gerçek ismin ne yani söylemende bi sakınca var mı?

  • avatar Alice(Admin)

    Kesinlikle, sizleri getirmiş buraya Smile

  • avatar R-gzm-P

    evet hestia=)bu konuda sözlüğe çok şey borçluyum=)

  • avatar Alice(Admin)

    Sevgili bushra92, ben de buradaki herkes gibi bir Robert hayranıyım. Adımın pek önemi yok, önemli olan burada paylaştıklarımız ve yaptıklarım. Smile

  • avatar bushra92

    anlıyorum ama ben buradaki herkezle tanışmak istiyorum yani sadce siz kurucularla değil. . ve sizi de çok merak ediyrm biz kimiz bölümünü biraz daha açamaz mısınız Grin neyse gene de çok saolun baya bi uğraşıosunuz ellerinize sağlık Smile

  • avatar hestia

    Ben de bir sözlük yazarıyım ya da yazarıydım mı demeliyim bilmiyorum ki.. Çünkü neredeyse yazarı olduğum sözlüğe son bir yıldır giren çıkan olmuyor, yakında “site kapandı” haberini duymayı bekliyorum şahsen, o derece Smile
    Yoksa ben de seve seve yapardım sevgili sitemizin reklamını..Malesef şu an yazsam kimsenin okuyacağını sanmıyorum Frown

  • avatar R-gzm-P

    biz seni burada okuyoruz hestia=)hele ki konu rob olunca bayıla bayıla. hiç üzülme.

  • avatar mumboya

    aaa cidden alice sn misin sevgiline tşk etmelisin duyan geliAngel ve evt hestia okuyoruz seni zevkleSmile

  • avatar hestia

    R-gzm-P, teşekkür ederim ben de senin ve diğer herkesin yorumlarını bayıla bayıla, hatta çoğu zaman katıla katıla gülerek okuyorum Smile
    Ama keşke sitemizin adını daha da duyarabilmek için yardımım dokunabilseydi.. Napalım artık..

  • avatar hestia

    Teşekkür ederim mumboya, ben de Smile

  • avatar R-gzm-P

    aslında ne bilmiyorum ama bu konuda bişeyler yapılabilir.böyle ciddi ve muhteşem bir sitenin adı daha çok duyulmalı.bu arada ben de teşekkür ederim hestia=))

  • avatar mumboya

    orda burda yazsak adını gelin die ayıp olurmu ki?haberler alınır ama belki ozmn oda kötü

  • avatar mystery

    ben önüme hangi hayran çıksa çantamdan bir kağıt bir kalem çıkarıp sitenin adını veriyorum…

  • avatar R-gzm-P

    google da robert pattinson die aradığımızda ilk bizim sitemiz çıksın istiyorum=)bu siteyi hazırlayanların emeği bunu hakediyor.

  • avatar mystery

    ama tabikide kalıcı çözümler bulmak gerek.

  • avatar mystery

    çok haklısın R-gzm-P sana katılıyorum…

  • avatar hestia

    Ben reklam yapmanın kötü bi etkisinin olacağını sanmıyorum kızlar sonuçta işin içinde Rob var, nasıl kötü bir etki yaratabilir ki insanlar üzerinde Smile
    Rob’la biraz olsun ilgilenen biri siteye bir kez bile tıklayıp göz atacak olsa eminim üye olmadan çıkamaz.. Şahsen ben daha önceden hiçbir fan sitesine üye olmamıştım, ama bu siteye kayıtsız kalamadım Smile

  • avatar xanthus

    walla bende hayran arkadaslarima veriorum.ben öle arastiriken bir gün tesadüfen buldum ama iyiki bulmusum o günden beri siteden çikamiyorum bir türlü.hepinize çok tesekkürlerGrin

  • avatar R-gzm-P

    evet hestia aynen bende.sadece bir gün ziyaretçi olarak girdim siteye.daha sonra hemen atladım.ve hiç pişman değilim çünkü çok samimi ve gerçek bir yer burası.ayrıca ROB=)..reklam konusunda da düşündüm yararı olacağına eminim..

  • avatar mumboya

    Grin ayrıca girip sözlüe bidaa baktım dombili demiş rob’aGrin neresi dombili çocuuuunn amaaaSmile
    ozmn yapalım gelin girin die yazalım bi yerlere en doru bilgiler görebilcenz en gzl resmler burda dierektenRazz

  • avatar sadares

    Peki arkadaşlar… itiraf ediyorum; Ekşi Sözlük’te RobertPattinson-TR hakkında yazan kişi benim.

    Ancak söylemeliyim ki; Ekşi Sözlük’te yazdıklarımı reklam amacıyla yazmamıştım. O cümleleri;
    İşini gücünü, hatta beni bir kenara bırakıp…
    Boş zamanlarını bir kitaba, bir filme, bir siteye…
    Ve son olarak kendine benzeyen bir sürü kıza ayırmayı seçen sevgilime, SİTEM ETMEK için yazmıştım.

    Ama görüyorum ki Alice bu yazım sayesinde sitesine gelen, yorumlar yazan yeni arkadaşlarından pek bir memnun, pek bir mutlu.
    Demek ki o yazıyı yazarak iyi yapmışım Smile

    … ve kızlar, madem o kadar merak ediyorsunuz, söyleyeyim; admininiz olan Alice, Alice Cullen’dan daha güzel Smile

  • avatar hestia

    R-gzm-P ben de katılıyorum keşke google’da ilk çıkan site bizimki olsa.. Buradaki emek bunu hakediyor Smile
    Bu ortam gerçekten çok samimi ve seviyeli, gerek yöneticiler olsun gerek üyeler olsun.. Sanki kendi evimde kız arkadaşlarımı toplamış da Rob dedikodusu yapıyormuş gibi hissediyorum bu sitedeyken Smile Cidden çok keyif alıyorum burada olmaktan.
    Tek şikayetimse siteden bir türlü çıkamadığımdan ne yazık ki sınavlarıma çalışamıyorum Smile

  • avatar mumboya

    aynen hestia sayfalarca not yığılı önmde özellikle bugn önce aşkı memnu vurdu geçti şimdide kalkamıorum annem dik dik bakıo ama yok kalkamıorumSmile ve sanırım 2.sayfada çıkıo sitemiz..

  • avatar bushra92

    hestia bende senin söylediğin her kelimeye katılıyorum Grin

  • avatar mystery

    hestia bende seninle aynı durumdayım siteden çıkmak için bir iç savaş yaşıyorum.yarın önemli sınavım var ama ben siteye takılıp kaldım bırakmak istemiyorum…

  • avatar hestia

    mumboya ben de şimdi baktım, Türkçe sayfalarda aratınca ilk iki siteden sonra bizim sitemiz çıkıyor Smile Bence kısa zamanda bu çok iyi bir başarı.
    Annem artık ümidi kesti sanırım benden, bir iki gündür susmayı tercih ediyor Smile Yada fırtına öncesi sessizlik de olabilir Smile

  • avatar bushra92

    hestia o zman sen de benm yaptığımı yap ve annenin alacakaranlığı okumasını sağla Grin

  • avatar ReneeS(Site Temsilcisi)

    Sevgili sadares,

    yakın olsaydık sevgiline sitem ettiğin için teşekkür eder, bir pasta falan getirirdim. Sayende herşey Grin

    En yakın zamanda umarım benim sevgilim de bana sitem eder. Grin

  • avatar hestia

    sadares, adminimizi hırpalamak ne kelime.. O bize her saat Rob’la ilgili resim ve haber iletmeye devam etsin, kulu kölesi oluruz Smile
    Ayrıca sözlükteki yazını “sitem etme” amaçla yazdığını anlayabiliyorum, çünkü o ve arkadaşları bu siteyi bu kadar güncel tuttuklarına göre adminimiz birilerine çok fazla zaman ayıramıyor olsa gerek Smile

  • avatar mumboya

    bushra92Grin okudumu cidden?

  • avatar ReneeS(Site Temsilcisi)

    Sevgili Arkadaşlar diye seslenecektim kızlar size ama artık o kadar yakınlaştık, candan olduk ki kızlar diyorum. Smile

    Biz harikayız hep birlikte. Smile

  • avatar bushra92

    dün başladı bugün 250 lerde falanmış Grin ben bi gece de bitirmiştim ama olsun bu bile büyük bi başarı Grin

  • avatar mumboya

    aa sitede erkek vaarrGrinRazz tuh aslnda erkek yormlarıda ilgnç olabilirdi kızlar ayılıp bayılıo çnkü resmler geldkçeSmilebnm erkek arkaşmda bana gülüo dalga geçio ama olsn bn burda ve sevili site arkadşlarımla mutluyumSmile

  • avatar hestia

    bushra92 malesef annem kitap okumayı hiç sevmez, hele vampirli kitapları sevebileceğini hiç sanmıyorum canım Smile
    Ama en nadide fotoğraflarından birini göstererek kendisini Rob’la tanıştırdım, buna benzer bir damat adayı bulursan bana haber ver dedim Grin
    Bu arada farkettim ki ders konusunda herkes benim gibi pek bir muzdaripmiş Smile

  • avatar hestia

    Ve sizden ricam biri beni kovsun artık lütfen Smile Yoksa çıkamıcam bu siteden, çalışmam gerekiyor Smile

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.