Rob’un Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

The Childhood of a Leader
Yönetmen: Brady Corbet
Rol: Charles / The Leader
Film ile İlgili Haberler

Good Time
Yönetmen: Ben Safdie, Josh Safdie
Rol: Connie Nikas
Film ile İlgili Haberler

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: Samuel
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Roy
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Idol’s Eye
Yönetmen: Olivier Assayas
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Trap
Yönetmen: Harmony Korine
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Duyurular

Sevgili arkadaşlar, dikkat etmenizi rica ettiğimiz bazı noktalar var. İlk olarak aklımıza gelenler aşağıda ve bundan sonra da gerekli oldukça ekleme yapacağız.

Lütfen okumayı ihmal etmeyin. İşbirliğinizi için şimdiden teşekkür ederiz.

Sevgiyle kalın,

www.robertpattinson-tr.com

—————————————————————————————————–
* 01 Mart 2011 – Ayın Üyesi seçimleri ile ilgili işlemleri Ayın Üyesini Seçiyoruz sayfamızdan takip edebilirsiniz.

* 26 Haziran 2010 – Sitemiz içeriğine erişim ücretli olmuştur. Detaylı bilgi için lütfen Üyelik Sistemimiz Hakkında sayfamızı ziyaret ediniz.

* 20 Eylül 2009Videoklip gönderimi ile ilgili duyuru adlı duyurumuz Rob İçin Müzik bölümümüze eklenmiştir.

* 13 Ağustos 2009Bizce Rob bölümümüz açılmıştır.

Bizlerin gözlerinden paylaşımların aktarıldığı bu bölümle sitemizin düşüncelerinden ziyade site yöneticileri olan bizler görüşlerimizi paylaşacağız.

* 19 Temmuz 2009Asparagas! adlı bölümümüz açılmıştır.

Sitemizin doğruluğuna inanmadığı ya da gerçekten doğru olmayan haberlerin yayımlandığı bu bölüm sizleri bilgilendirme amaçlı açılmıştır.

* 1 Temmuz 2009Ayın Üyesi bölümümüz açılmıştır.

Her ay, önceki aylarda kazanmamış olan herhangi bir üyemizin aday olabileceği, sitemize örnek teşkil edebilecek ve site üyelerince takdir görmüş, banlı olmayan bir arkadaşımızı seçeceğimiz bu bölümümüzde birbirinden değişik hediyeler de cabası.

* Facebook grubumuz robertpattinson-tr sizin paylaşımınıza açılmıştır.

* Haberlerin altı sadece yorumlarınız içindir. Alıntı, eklenti ve link verme işlemlerinin lütfen haber altında sadece yorumlarınız için ayrılmış bu bölümlerde yapmayınız.

* Bize iletmek istediklerinizi Bize Ulaşın sayfamızdaki mail adresimizden ulaştırabilirsiniz.

* Eğer youtube videolarını izleyemiyorsanız lütfen Vtunnel\'dan Video izleyebilmek İçin başlıklı yazımızı okuyun.

50 yorum alan yazıDuyurular

  • avatar ceyda_robert_p

    tamam Smile

  • avatar xmelekx

    tamam da link verme işini vs. nereye yapalım??????

  • avatar Alice(Admin)

    xmelekx:

    tamam da link verme işini vs. nereye yapalım??????

    Vereceğiniz linkler sitede yer alabilecek şeyler ise, bunları bize mail adresimizden ulaştırırsınız, biz de bunu değerlendiririz.

    Eğer siteden üyeler ile herhangi bir link paylaşmak istiyorsanız, Forum sayfamızdan ulaşabileceğiniz özel mesaj bölümü ile sitedeki diğer üyelere mesaj gönderebilirsiniz.

    Yorumlarda hiçbir şekilde link ve e-mail adresi veremezsiniz…

  • avatar xmelekx

    peki mail adresiniz nedir????oraya gönderelim sizde değerlendirin…..

  • avatar bellandedward

    xmelekx: peki mail adresiniz nedir????oraya gönderelim sizde değerlendirin…..

    bize ulaşın kısmında

  • avatar xmelekx

    tm teşekkür….

  • avatar melysa

    bişi sorucam bu cumartesi gecesi atşne bende katılıcam size mail atarak mı şifre alıcam birde her cumartesi gecesi ateşi için şifre almak zorunda mıyım ??

  • avatar meleksena

    ya iyide mail de ne diicez yani ne diye mail atcaz bu uygulamaya katılmak için?

  • avatar BELEDWARD

    niye ya 16 yaşından küçükleri canı yokmu dimi yaaaaa!!!!!!!!

  • avatar elif

    ben bu konuyla ilgili olmayan bir şey sormak istiyorum :robert pattinson ve kristen stewart ile ilgili harika bir haber buldum fakat buraya yazamıyorum bu haberi buraya nsl eklıyebilirim ? lütfen bana cevap yazınn hemen

  • avatar Alice(Admin)

    elif:

    ben bu konuyla ilgili olmayan bir şey sormak istiyorum :robert pattinson ve kristen stewart ile ilgili harika bir haber buldum fakat buraya yazamıyorum bu haberi buraya nsl eklıyebilirim ? lütfen bana cevap yazınn hemen

    Bunun için Sık Sorulan Sorular bölümümüze bakabilirsiniz. Veya Bize ulaşın.

    5. Başka bir sitede acayip bir habere / fotoğrafa rastladım. Siz de bunu sitemize koysanıza. Bunu sizinle nasıl paylaşabilirim?
    Söz konusu haber veya fotoğrafları admin@robertpattinson-tr.com, info@robertpattinson-tr.com, adreslerine atacağınız e-mailler ile bizlere ulaştırabilirsiniz.

  • avatar jackkrisrob

    bn bu korumalı haberi anlamadım nasıl şeyler içeriyorda korumalı yapıorsunuz ayrıca mesaj attım ve dha cevap alamadım

  • avatar lwyr-cullen

    mail attım ama cvp yok ne zamn şifrem gelir kabul edildiysem

  • avatar mine01317

    мαιℓ αттιм αмα ¢νρ уσк єğєя кαвυℓ є∂ιℓ∂ιуѕєм ηє zαмαη şιƒяєм gєℓιя ؟ çσк мєяαк є∂ιуσяυм∂α (==)

  • avatar brooklynbridge

    forum alanını ve anasayfadaki forum linkini artık göremiyorum. forum yenileniyor mu? bunun yanında çoğu zaman sitede kayıtlı kullanıcılar olarak 70 kişiyi bulduğumuz zamanlar oluyor. eğer forumumuz yenilenir ve daha kullanışlı hale gelirse kullanıcıları forumu daha aktif kullanmaya davet ediyorum. yeni başlıklar açarak daha eğlenceli ,paylaşımcı ve aktif zaman geçirebileceğimizi düşünüyorum. “haydi üyeler foruma”…teşekkürler.

  • avatar krisella

    brooklynbridge: forum alanını ve anasayfadaki forum linkini artık göremiyorum. forum yenileniyor mu? bunun yanında çoğu zaman sitede kayıtlı kullanıcılar olarak 70 kişiyi bulduğumuz zamanlar oluyor. eğer forumumuz yenilenir ve daha kullanışlı hale gelirse kullanıcıları forumu daha aktif kullanmaya davet ediyorum. yeni başlıklar açarak daha eğlenceli ,paylaşımcı ve aktif zaman geçirebileceğimizi düşünüyorum. “haydi üyeler foruma”…teşekkürler.

    bende sordum aynı soruyu site yöneticimiz Renee burada daha geniş yorum olanağının olduğunu ve foruma ihityaç olmadığını söyledi bana. bize ulaşın kısmından mesajının tamamnını görebilirsin.

  • avatar izel

    yha sanki neden 16 yaşın altındakiler katılamıyor.çok saçma.çünkü burda hepimiz rob için bulunuyoruz ve hepimizin katılmaya hakkı var haklarımız kısıtlanıcaksa niye burdayız ki anlayamıyorum…!!!!!

  • avatar everythingforob

    izel: yha sanki neden 16 yaşın altındakiler katılamıyor.çok saçma.çünkü burda hepimiz rob için bulunuyoruz ve hepimizin katılmaya hakkı var haklarımız kısıtlanıcaksa niye burdayız ki anlayamıyorum…!!!!!

    kesinlikle katılıyorumm Big Frown

  • avatar Alice(Admin)

    izel:

    yha sanki neden 16 yaşın altındakiler katılamıyor.çok saçma.çünkü burda hepimiz rob için bulunuyoruz ve hepimizin katılmaya hakkı var haklarımız kısıtlanıcaksa niye burdayız ki anlayamıyorum…!!!!!

    everythingforob:

    kesinlikle katılıyorumm Big Frown

    Sevgili Arkadaşlar,

    İskoçya’da 21 yaşından küçüksen içki satın alamazsın…

    Türkiye’de 18 yaşından küçüksen oy kullanamazsın ya da bara giremezsin…

    “Transformers 2″ filmini 13 yaşından küçüksen izleyemezsin…

    …ve 16 yaşından küçüksen Cumartesi Gecesi Ateşi’ne katılamazsın..!!

    Bunun neresini anlamadığınızı, hangi haklarınızın kısıtlandığını (bu alana katılım için yeterli yaşa sahip değilsiniz – yani var olmayan bir haktan bahsediyorsunuz!) ve saçmalığın bu kuralların neresinde olduğunu bana izah eder misiniz lütfen..!!?

    Artı kimseyi burada zorla tutmuyoruz arkadaşlar. İstediğiniz yere gidebilirsiniz. Bunu yorumlara çok sayıda ünlem işareti ekleyerek yazmanıza gerek yok. Bu konuda özgürsünüz…

  • avatar thecullenfamily

    bn anlamadım ne demek oluo ki şimdi bu ?? cumartesi gesi ateşi ne ??

  • avatar sumer17

    her hafta şifreyi istemek mi gerekiyo yoksa bir kere istemek yeterli mi

  • avatar ask_bengi

    yah bu cumartesi gecesi ateşi ne acaba bi açıklaya bilirmisn …?????

  • avatar i_love_robert_pattinson_forever

    ya bn bu cumartesi gecesi ateşinden hiçbir şey anlamadım 16 yaşından küçük olduğum için giremiyorm galiba..Ama oradaki konu ne yani yapılan ne mrk ediyorum birisi beni aydınlatabilir mi?? Evil Grin Evil Grin Evil Grin

  • avatar i_love_robert_pattinson_forever

    Alice(Admin): Sevgili Arkadaşlar,İskoçya’da 21 yaşından küçüksen içki satın alamazsın…Türkiye’de 18 yaşından küçüksen oy kullanamazsın ya da bara giremezsin…“Transformers 2″ filmini 13 yaşından küçüksen izleyemezsin……ve 16 yaşından küçüksen Cumartesi Gecesi Ateşi’ne katılamazsın..!!Bunun neresini anlamadığınızı, hangi haklarınızın kısıtlandığını (bu alana katılım için yeterli yaşa sahip değilsiniz – yani var olmayan bir haktan bahsediyorsunuz!) ve saçmalığın bu kuralların neresinde olduğunu bana izah eder misiniz lütfen..!!?Artı kimseyi burada zorla tutmuyoruz arkadaşlar. İstediğiniz yere gidebilirsiniz. Bunu yorumlara çok sayıda ünlem işareti ekleyerek yazmanıza gerek yok. Bu konuda özgürsünüz…

    alice haklı olabilirsin bizim yaşımıza uygun olmayabilir..Ben oraya girmeye boşuna uğraşmıcam 14 yaşında olduğum için,ama ordaki olay nedir çoook mrk ettim yani ne yapılıyo yorumlarla sadece konuşuluyo mu video fln mı oluyo lütfen sadece bunu söyleyebilir misin??GrinGrinGrin

  • avatar favorite

    i_love_robert_pattinson_forever: alice haklı olabilirsin bizim yaşımıza uygun olmayabilir..Ben oraya girmeye boşuna uğraşmıcam 14 yaşında olduğum için,ama ordaki olay nedir çoook mrk ettim yani ne yapılıyo yorumlarla sadece konuşuluyo mu video fln mı oluyo lütfen sadece bunu söyleyebilir misin??

    bnde çatlıcam yaa meraktan bnde zorlamıycam girmeyi çok istiyorum ama yaşım tutmuoo

  • avatar elfyksk

    brooklynbridge: forum alanını ve anasayfadaki forum linkini artık göremiyorum. forum yenileniyor mu? bunun yanında çoğu zaman sitede kayıtlı kullanıcılar olarak 70 kişiyi bulduğumuz zamanlar oluyor. eğer forumumuz yenilenir ve daha kullanışlı hale gelirse kullanıcıları forumu daha aktif kullanmaya davet ediyorum. yeni başlıklar açarak daha eğlenceli ,paylaşımcı ve aktif zaman geçirebileceğimizi düşünüyorum. “haydi üyeler foruma”…teşekkürler.

    forum bölümü nerde? kaldırıldı mı?

  • avatar Strawbery

    Teşekkürler. Big Smile

  • avatar twilight_hande

    bilgilendirdiğiniz için saolun Grin

  • avatar sermin

    Alice(Admin): Sevgili Arkadaşlar,İskoçya’da 21 yaşından küçüksen içki satın alamazsın…Türkiye’de 18 yaşından küçüksen oy kullanamazsın ya da bara giremezsin…“Transformers 2″ filmini 13 yaşından küçüksen izleyemezsin……ve 16 yaşından küçüksen Cumartesi Gecesi Ateşi’ne katılamazsın..!!Bunun neresini anlamadığınızı, hangi haklarınızın kısıtlandığını (bu alana katılım için yeterli yaşa sahip değilsiniz – yani var olmayan bir haktan bahsediyorsunuz!) ve saçmalığın bu kuralların neresinde olduğunu bana izah eder misiniz lütfen..!!?Artı kimseyi burada zorla tutmuyoruz arkadaşlar. İstediğiniz yere gidebilirsiniz. Bunu yorumlara çok sayıda ünlem işareti ekleyerek yazmanıza gerek yok. Bu konuda özgürsünüz…

    evt alice ya yaşın küçük mü derdin var Grin

  • avatar sermin

    ayrıca alice söyliyim söyliyim diyorum unutuyorum avatarındaki resim cok hoşş Big Smile

  • avatar mineminemine

    Peki sevgili Alice ben şunu merak ediyorum.bu konuda pek bilgim olmadığı için soracağım.Burada ki pek çok arkadaşımız 16 yaş grubunun altında.Bu arkadaşlar yaşlarını büyük göstererek Cumartesi Gecesi Ateşine katılabilirler.Bunun için ayrı bir önlem mi var?

  • avatar mineminemine

    Umarım cevap verirsin Sevgili Alice.

  • avatar Renee (Site Temsilcisi)

    mineminemine:

    Peki sevgili Alice ben şunu merak ediyorum.bu konuda pek bilgim olmadığı için soracağım.Burada ki pek çok arkadaşımız 16 yaş grubunun altında.Bu arkadaşlar yaşlarını büyük göstererek Cumartesi Gecesi Ateşine katılabilirler.Bunun için ayrı bir önlem mi var?

    Evet, sadece “Yaşım 16.” demek yetmiyor. Biz ilgili üyeyi izleyerek, katılımının değerlendirmesini yapıyoruz. Yaşı tutupta giremeyen de birçok üyemiz var.

  • avatar mineminemine

    Renee (Site Temsilcisi): Evet, sadece “Yaşım 16.” demek yetmiyor. Biz ilgili üyeyi izleyerek, katılımının değerlendirmesini yapıyoruz. Yaşı tutupta giremeyen de birçok üyemiz var.

    Anladım teşekkürler Renee.

  • avatar missmyth

    ya biri bana “cumartesi günü ateşi” yazısına nasıl girebileceğimi söyleyebilir mi?

  • missmyth: ya biri bana “cumartesi günü ateşi” yazısına nasıl girebileceğimi söyleyebilir mi?

    Cnm Eğer 18 yaşının üstündeysen admin@robertpattinson-tr.com a Cumartesi gecesi ateşine katılmak istiyorum şifre veriri misiniz? diye mesaj atacaksın…

  • avatar ygmr_-_rbrt

    birde parti bölümüne bu günde devam edecekmiyiz…

  • avatar MerveAsd

    Kıslarr..! müjdemi isterimm..!
    bu hafta salsa rob un büyük posterini veriyoo..!Haberiniz olsunn..!
    2-9 aralık 2009 sayı 128 Grin

  • avatar sinemiss

    ı love you roberttttttttttttt edwarddddddddddd Dance

  • avatar selin_robsten

    bıktım şu yaş sınırlamalarından offfffFrown 13 yaşındayım diye neden giremiyorum… hepimiz robun büyük hayranıyız… Big Frown Big Frown Big Frown

  • avatar gokhan3

    http://www.latenightwithjimmyfallon.com/blogs/2010/01/which-teen-idol-has-the-most-dedicated-superfans/
    lütfen bu siteye girip Robert’ı destekliyelim %1 lik kısımla Robert’ı geçiyorlar ben sabahtan beri oy atıyorum sayfa yenileye bastıkça tekrar oy atabilirsiniz
    (yanlış yere koyduğum için özür dilerim nereye koyacağımı bilemedim.Umarım bunu yayınlarsınız herkes oy atar ve Rob kazanır)

  • avatar mrvrobert

    korumalı gece şifresi için mail gönderemiyorum yardımcı olur musunuz lütfen

  • avatar ezgirobert

    şuan site yöneticileri stede mi?buradalarsa lütfen yazıma karşılık versinler sormam gerekiyor??

  • avatar mrvrobert

    yardımm lütfen ya şifreyi yanlış yazdım şimdi de mail atamıyorum ben site şifremi giriceğimi sanmıştım ama mail adres şifremi girecekmişim sanırım atamıyorum yaaaa yardımmm adminciğim lütfen

  • avatar wampirella345

    Arkadaşlarr HEYY ROBERT E TAKSİ ÇARPTI AMA DURUMU İYİMİŞ KİMİN YÜZÜNDEN TAHMİN EDİN
    O SARI ÇİYAN YÜZÜNDEN BAŞKA YERLERDE HAYRANLAR FLN OLDU DENİO AMA YALANMIŞ BENİM SETTE ÇALIŞAN Bİ ARKİ DEDİ BANA GÜVENİN Big Frown

  • avatar irem_rob

    i_love_robert_pattinson_forever: alice haklı olabilirsin bizim yaşımıza uygun olmayabilir..Ben oraya girmeye boşuna uğraşmıcam 14 yaşında olduğum için,ama ordaki olay nedir çoook mrk ettim yani ne yapılıyo yorumlarla sadece konuşuluyo mu video fln mı oluyo lütfen sadece bunu söyleyebilir misin??

    aynen çok merak ediyorum bende . bide bişi söylicem 14 yaşla 16 yaş arsında fazla bi fark yok ayrıca bizim yaşımıza nel olabilirde uygun olmıyabilirki yani .bence şöyle yapabilirsiniz 16 yaşında küçükler için sakıncalı ve sorumluluk kabul etmiyoruz gibi bişi olabilri mesela sonuçta olursa biz sorumluluğu alıyoruz dimi yani.hem tekrar söylüyorum en fazla ne labilriki bize uygunolmayan en kötüsü ne olailirki yani dimii Question

  • avatar ırmak

    arkadaşlar bazı şeleri yargılayamazsınız yani bazı şelerin cevabı yok alice bişi yapmazz bişiler yapılıosa bilindik bişi vardır hem …her sorunun cvabı olsaydı oo ooo lütfen kızıp sinirlenmeyinn kurallı olmalı herşeyin bu bi asalettir ve bizim sitemiz ciddi bi site kuralları olmalı …ve varda uymak isteyeen kalıo zaten kimseyi zorlayan birini görmdim ben hem ben 16 yasındayım üyede deilim gece yarısı güneşine bu kadar abartılıcak ne varr..bize o kadar sey sagladılar burası olmasa robu bu kadar tanıyamazdık belkide bunlara sevinecegine herkez surat asıo ne kadar emek var bu sitede bilmeyen yoktur heralda teşekürr edin bence ben kendi adımaa teskür ederimmm….

  • avatar ırmak

    ahh allahım gece yarısı güneşimi ne olusa artık benn kendimde deilim bgnn inanın …cumartesi gecesi atesii …yok yokk kesinn sornluyum bnn

  • avatar babymjacob

    Ya birşey sorabilir miyim Alice!
    Ben bu gün geceki duyurudan dolayı artık buraya paralı üyeyim.
    Ama şimdi hikayeler ne olacak?
    Üyelikler silindi ve tüm hikayeler yarım kaldı…
    Ne olacak şimdi?
    Hikayeleri devam ettirmek isteyen ne yapacak..!!!

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.