Rob’un Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

The Childhood of a Leader
Yönetmen: Brady Corbet
Rol: Charles / The Leader
Film ile İlgili Haberler

Good Time
Yönetmen: Ben Safdie, Joshua Safdie
Rol: Connie Nikas
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: ?
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Idol’s Eye
Yönetmen: Olivier Assayas
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Çekim Tarihi: Ağustos 2017
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Trap
Yönetmen: Harmony Korine
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Victoria

Genel Bilgi

İsim: Victoria
Yaşadığı Yer: Göçebe
Durumu: Vampir

Dış Görünüşü

Saç Rengi: Ateş Kırmızısı
Göz Rengi: Koyu Şarap Kırmızısı
Other: Kolayca farkedilir kedi duruşu

İlişkileri

Ruh eşi: James ve sonra Riley
Arkadaşları: Laurent

Kişilik

Özel Yetenekleri: Olağanüstü bir kendini koruma yeteneğine sahiptir (Eclipse, sayfa 389).
İlgi Alanı: Bella’ yı öldürerek James’ in intikamını alabilmek.

Çeşitli

Aktrist: Rachelle Lefevre (Twilight)

Kişisel Tarihçe

Victoria James’ ın eşiydi ve James’ in Cullenlar tarafından öldürülmesinden sonra intikam intikam alabilmenin yollarını aramaya başladı. Bella yı öldürmek için yaptığı bir sürü başarısız denemeden sonra Seattle’ da yeni doğanlardan bir ordu kurmaya başladi. Bella’ nın mezuniyet töreninden hemen sonra ordusu ile Forks’ a saldırdı. Yeni doğanlar Cullenlar ve Kurtdamlarla savaşırken Victoria ve sağ kolu Riley Edward ve Bella yı buldu. Edward Victoria’ yı yendi. Quileute kabilesinden Seth Clearwater da onlarla birlikteydi ve Bella’ yi koruma da Edward’a yardım etti.

Rachelle Lefevre

Rachelle Lefevre

Tutulma filminde Victoria’yı Bryce Dallas Howard canlandırmıştır.

Renesmee, Nisan 2009

58 yorum alan yazıVictoria

  • avatar emmetrose

    aslında güzel kızda rolünden dolayı fazla sevilmiyo ama oda tutulmada az şey yapmıyo XD

  • avatar pasifik_5

    bence herkes kendince haklı onunda bi amacı var İNTİKAM… ben herkesi seviom VALLA charlie swan hariç ama oda kızını korumaya çalışıo ne dim yhani sölicek söz bulamıom Grin

  • avatar matrock

    bence bu kadın filmde çok ateşli, süper Smile

  • avatar ceereen

    victoria aslında çok hoş ama kitapta ve filmde sinir oldum.

  • avatar Serenay

    gercek hayatta kristenle ıı arkadslar ..

  • avatar irem95

    Serenay: gercek hayatta kristenle ıı arkadslar ..

    aaa haberim yoktu sürekli yeni şeyler öğreniorm

  • avatar sagocumeliss

    bir test yaptım alacakaranlıkta hangi karaktersiniz diye ve sonuç victoria çıktı artık ona karşı bir sempati duyuyorum bende onun kadar hırslı ve imtikamcıymışım xD

  • avatar devrialem

    sagocumeliss: bir test yaptım alacakaranlıkta hangi karaktersiniz diye ve sonuç victoria çıktı artık ona karşı bir sempati duyuyorum bende onun kadar hırslı ve imtikamcıymışım xD

    bende filmi izlemeden james çıkmıştım izledikten sonra edward çıktımGrin

  • avatar apocan425

    güzel kız aslında

  • avatar robert09

    hatun süper bnce konuya katkısı vr Grin

  • avatar brooklynbridge

    kendine has bir güzelliği var, oyunculuğu da fena değil. çilleri,saçları, ten rengi sanki u.c.o. benetton reklamlarından fırlamış gibiSmile

  • avatar RobAsqomm

    bnce çok gzl kıs yhaa

  • avatar T_ugc_E

    kitapta saçalrı ateş kırmzısı die bahsediliyo ama filmde sarı saçlı bi karakter karşımıza çıkıyo oldukça uyumsuz kitaptaki karakterle filmdeki karakterler

  • avatar breaking dawn 4ever

    off yaa en çok rolü tutulmada war onda da bizi terk edio yaa off!!

  • avatar zzgt

    bence bryce daha iyi olur, çok severim ben onu.keşke en başından beri o olsaydı.

  • avatar e_c_

    çok hoş bi kadın. doğrusunu söylemek gerekirse esas kızımızdan daha alımlı. Smile

  • avatar merlina

    wowww victoria mükemmelll süpersinnn Eek! Eek!
    onun yerine başkasını filme almaları çok kötü olduuu yaa
    Hypnotized Hypnotized Hypnotized IDK IDK IDK

  • avatar elif_cik

    almadılarki ! çıktı öldürdüler kafası sekerek gitti Grin bellanın miğdesi bulanmış Grin Cowboy Cowboy

  • avatar merlina

    tutulma filminde rachelle yerine başka birini alacaklarmışşşş weep weep weep

  • avatar wampire

    benim idolüm Grin kadın fotoğrafta çok güzel çıkmış …

  • avatar rob_bell_tuba

    victoria şu kürkünü üstünden çıkardığını hiç görmedim bir kerede çıkar şunu yyha Grin

  • avatar twifans

    Çok güzel biri yaaa

  • avatar merve mega

    tutulmada victoria yı başka birisi canlandıracak ya herkes de neden victoria değişiyor gibi yorumlar yazmıştı işte cevabı:Rachelle(victoria)başka bir filmden teklif almış ve onun için tutulma da onu başka birisi canlandıracak.tektif aldığı film min adı ise 4.seviye süper bir film…

  • avatar merve mega

    emmetrose: aslında güzel kızda rolünden dolayı fazla sevilmiyo ama oda tutulmada az şey yapmıyo XD

    ewet katılıyorum süper güzel ama rolünden dolayı kimse sevmiyor bence saçma adı üstünde rolünden.her oyuncu filmlerde canlandırdığı kişilik olsa dünya diye bi’şey kalmazdı ve rolünden dolayı Rachelle gerçek hayatında da kötü olacak diye bir şey yok ki eğer böyle düşünenler varsa özür dilerim ama çocuk akıllılar böyle düşünür.

  • avatar alice_smyy

    rolünden dolayı pek sevilmesede çok güzel bi kız bnce hatta filmde en güzeller arasında seçilebilir Smile Smile Cute Wink

  • avatar eylemMm

    tutulmada victoria değişiomuş sanırım doğru mu?

  • avatar merlina

    maleseff doğruu Rolls Eyes Rolls Eyes Rolls Eyes

  • avatar wamprenses_cullen

    bnce hepsi süperr Kiss

  • avatar emmet_rosalie

    en sevdiğim twilight bayan karakteri rosaliden sonra

  • avatar alicec_cullen

    İlgi Alanı=bellayı öldürmek istemesidir…
    ZuhaGrin

  • avatar tanya

    kadın hiç güzel diil edwardımın eline sağlık onu parçalıyoAngel

  • avatar mlssss

    yaa bence çok güzel bi kadın Grin

  • avatar PuRe_LoVe

    ewet hep güzel kızlar veya erkekler kötü oluryorlar
    Pissed Off

  • avatar qulcetwilight

    emmetrose: aslında güzel kızda rolünden dolayı fazla sevilmiyo ama oda tutulmada az şey yapmıyo XD

    katılıyorummm Smile

  • avatar robert kolik

    bu kadın kesinlikle cok atesli

  • avatar neolla

    bence çekici ve güzel.ama bunların sonu belli ÖLÜM.O yüzden yazık olmuss

  • avatar yonca61

    duyduğuma göre victoria tutulmada değişecekmiş..değişmesin yaa o güze oynuoo..

  • filmde performansını en çok beğendiğim kişilerden biriydi..
    çok güzel vermiş rolünün hakkını izlerken çok beğendim.
    birde üstündeki hırkayı nerden aldığını öğrensem tam olacaktı Grin Grin

  • avatar bellice_cullen

    ben en çok victoria’nın sahnelerini beğendim hele suya atlama sahnesi mükemmeldi. ROTFL Yes

  • avatar merlina

    saçmaladın şimdi heeeee Thinking Really Pissed Really Pissed Really Pissed Really Pissed

  • avatar eternity....

    walla bn edwarddn sonra en çk victoryayı sewiorm=) bnce qerçktn bu hoş bi kadın..kısacası acayip bi victorya hayranıyım=) Broken Heart

  • avatar ashley greene

    ashley greene den yani alice den sonra en güzel kız

  • avatar betulpattinson

    yha kadın süper güzelll Yes Smile

  • avatar Dark_SLauqhteR

    bu koyulan fotograftıki diiLde yeni aydaki haLi dha gsel saçlarına bayıLıorm yaa muhteşemmm rengi ateş kırmızısı sperrr ve tbiki kıvırcıkLarı tm karakterini yannsıtıoo

  • avatar büşra

    kızlar bn bi dergide victoriann değişçeğini okudum kızn adınıdea resminide vermişlerdi ama dergiyi atmışım unuttum adını. bu hbr doğrumu ? Smile bilgilendirirsnz sevinirm Grin

  • avatar leah_alice_jasper

    viktoryayı sewmeyenler çok çünkü kötü biri olduğu için ama bu onun suçu deill sadece rol yapıyor bel kide gerçek hayatta iyidir Smile

  • avatar rukiye

    victoria hakkında ateşli diyenler,n çğu erkektir ama gerçekten güzel kız dediğiniz testlerinereden yayapabilirim

  • avatar rukiye

    resimdeki kıyafeti çok hoşuma gitti

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.