Rob’ın Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

The Lighthouse
Yönetmen: Robert Eggers
Rol: Ephraim Winslow
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi:19, 20 ve 21 Ekim - Filmekimi 2019
Film ile İlgili Haberler

The King
Yönetmen: David Michôd
Rol: The Dauphin
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: 1 Kasım 2019 Netflix
Film ile İlgili Haberler

Waiting for the Barbarians
Yönetmen: Ciro Guerra
Rol: Mandel
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: Ağustos 2020 - VOD Platformlarında
Film ile İlgili Haberler

Tenet
Yönetmen: Christopher Nolan
Rol: ?
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: 26 Ağustos
Film ile İlgili Haberler

The Batman
Yönetmen: Matt Reeves
Rol: Batman/Bruce Wayne
Çekim Tarihi: 6 Ocak 2020
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: 1 Ekim 2021
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Preston Teagardin
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: 16 Eylül 2020 Netflix
Film ile İlgili Haberler

The Stars at Noon
Yönetmen: Claire Denis
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

One Dergisi Taramaları

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

89 yorum alan yazıOne Dergisi Taramaları

  • avatar ebu_edward

    bn seninn bebekliğini yeriiiimmm Grin çoook tatlısıın sarışşıııınnııımmm

  • avatar ebu_edward

    ilk yoruuuuum yehuuu Grin

  • avatar melis

    kapakta çook qüzel çıkmış ya Silly Grin

  • avatar Robert and esra

    ayy yavrum yha bebeklıgıne bak cok şeker yha ayy cnm bnmm yha yakışıklım bnmmmmmmmmmmmmm In Love Kiss

  • Rob,Ortadogu ve Balkanlardan gelen en etkili hava dalgası gibisin.Biliyorsun degil mi? Grin

  • avatar Ed_Be_Re

    ayyyy seni yerim ben bebiğim Smile
    Yanaklara bak al al Smile

  • avatar ebu_edward

    melis: kapakta çook qüzel çıkmış ya

    ewtt çookk karizzmaa çıkmıışşş Smile

  • avatar aliceemmett

    nasıl değişmiş cnm benm yaa In Love

  • avatar ebu_edward

    numb: Rob,Ortadogu ve Balkanlardan gelen en etkili hava dalgası gibisin.Biliyorsun degil mi?

    hahaa Grin inş biliodurrr Smile

  • avatar melis

    ebu_edward:
    hahaainş biliodurrr

    biliodur tabi ya o dalgaya daha fazla kapılmamız için böyle qülüyo Laugh

  • avatar betul7

    Ayy çok şeker fotolar.Teşekkürler Renee Grin Smile Bugün doğumgünüm.En güzel hediye bu fotoğraf oldu benim için Cake Cake

  • avatar aslı

    ayy süper yaBig Smile kapak resmine bittim yanlızGrinGrin cocuqun yakısıklı olcaqı daha bebekliqinden belliymişGrinGrin

  • avatar i_love_robert_pattinson_forever

    bebekken belliymiş ne olucağı….ayrıca 6 yaşındaki hali çok şirin!!!gerçi hepsi mükemmel!!! Grin Grin Heart Heart Heart In Love In Love In Love

  • avatar i_love_robert_pattinson_forever

    yalnız her sene saçların tipi değişiyo!!!!ama en son hali en güzeli bnce Heart Heart In Love In Love

  • avatar terliksi

    betul7: Ayy çok şeker fotolar.Teşekkürler Renee Bugün doğumgünüm.En güzel hediye bu fotoğraf oldu benim için

    iyiki doğdun cnm bu arada teşekkürler renee ve robert süper o mavi çakmak çakmak bakışları öldürüyo beni Kiss

  • ebu_edward: hahaa inş biliodurrr

    bilmiyorsada artık biliyor ya da ben ona söylerim Grin

  • avatar buke

    kapaktaki fotoya bittim bayıldımm In Love In Love şu 17 yaşındaki resmine bakın yaa saçlar flan o zmanlar o modaymış heralde Grin ROTFL

  • avatar aslı

    betul7: Ayy çok şeker fotolar.Teşekkürler Renee Bugün doğumgünüm.En güzel hediye bu fotoğraf oldu benim için

    doğum günün kutlu olsun bu arada cnm. nice senelere Cake Cake

  • avatar kbr

    Ayyyy bakış ne öyle off off offfff….dudaklarını yerim ya ayy fnamı oldum ne Kiss Grin Çocukluğuda çok ttlı yaa oyy yerim seni ben yerimm Grin

  • avatar betul7

    aslı:
    doğum günün kutlu olsun bu arada cnm. nice senelere

  • avatar betul7

    teşekkürler

  • avatar ayperisi

    kapak çok hooooooooooooooooooooooooooşşşşşşşşşşşşşşşşş Hypnotized

  • avatar betul7

    terliksi:
    iyiki doğdun cnm bu arada teşekkürler reneeve robert süper o mavi çakmak çakmak bakışları öldürüyo beni

    teşekkürler

  • avatar naughty_girl

    oy oy tatlılıa bak bitanem sen ne tatlısın öyle Cake

  • avatar aslı

    betul7: teşekkürler

    ne dmk Big Smile

  • avatar robert_didem

    her zamnki gibi bütün resimlerinde cok ama cook tatlı cıkmıs aşkım bnm In Love In Love bebekliğide cok şekermiş valla geleceğin yakısıklısı olacagı belliymiş o zmndan Heart Heart In Love

  • bu bebekklik ,i çocukluk fotoğraflarını biliyordum ama hepsini bir arada gorunce daha iyi oldu tarih şeridi gibi Grin

  • avatar SERIFE_CULLEN

    Saçları her zaman dikkat çekici ve farklıymış ilk o dikkatimi çektiSmile 1994 yılına ait olan fotoğrafında korku filmlerinde oynayan çocuklara benziyor ‘kapının arkasındaki, dolabın içindeki ruhu görebilen çocuklara’ … Kapak resmi çok hoş ama herkeste pembe ruj var gibi Kissed

  • avatar trgsba

    ay en tatlı yhaaaaaaaa

  • avatar Peculiar Vampire

    her yaşın kendine özel bi güzelliği war ama bu bu kadar da bariz mi olur yahuuu harikaaa…

  • avatar black-blue

    yok böyle bi canlı daha ya =))

  • avatar karamel

    ay canım ya küçüklüğüde ayrı bi şeker Evil Grin yerim seni In Love

  • avatar ilyedaa

    Çok şeker gerçektenGrin In Love In Love

  • avatar irem95

    ayyy resimlere bakıorm cocukken pek bir tatlıymıs rob’ceğizim bee… Wink ama büyüdükçe fıstık bir şey oluyor süper ya…Smile offf onu 5 yıl sonra nasıl göreceğimizin hayalini kurmak bile süper…mayıştım yine..hayal kurmaya başlarım demek oluyor bu xxD Razz Cool

  • avatar roddi86

    son resimde Robert ın her yaşta ne kadar güzel olduğunu kanıtlıyor

  • avatar renesmeecullen06

    kapakta Taulor biraz garip çıkmış Confused ama Rob herxamanki gibi PERFECT!!!!! Grin In Love

  • taylor her zmnki gbi vast ama rob her zmnki gbi muhteşeemm kan yapıyooo!!!!!!1

  • numb: Rob,Ortadogu ve Balkanlardan gelen en etkili hava dalgası gibisin.Biliyorsun degil mi?

    numb, yaratıcılıkta sınır tanımıyorsun. Biliyorsun değil mi? Grin
    Ama iklimler, rüzgarlar geçicidir (: Rob ise biz varoldukça sonsuz olacak. Kışın ortasında yazı yaşatacak gülüşüyle, sonra yazın sıcağında bakışlarıyla donduracak hepimizi. Kilometrelerce öteden tabii… Gerçekler acıdır, ama acı ondan geldiği müddetçe en lezzetli histir benim için. Ve severim acıyı ben, eğer bir bardak suyum varsa elimde. (:

  • arachnoid: numb, yaratıcılıkta sınır tanımıyorsun. Biliyorsun değil mi? Ama iklimler, rüzgarlar geçicidir (: Rob ise biz varoldukça sonsuz olacak. Kışın ortasında yazı yaşatacak gülüşüyle, sonra yazın sıcağında bakışlarıyla donduracak hepimizi. Kilometrelerce öteden tabii… Gerçekler acıdır, ama acı ondan geldiği müddetçe en lezzetli histir benim için. Ve severim acıyı ben, eğer bir bardak suyum varsa elimde. (:

    Yaratıcılıkta sınır tanımayan kim acaba Grin

  • avatar krisbel

    küçükken saçları sapsarıymış anummmm sarı civcivim benim Grin Grin

  • avatar aysee

    vuu erkeğim benim gelişim sürecini yerim senin Grin ben seni 30unda görücem bi de ozaman daha da büyüleyici ollucaksın In Love

  • avatar nhll

    15 yaşında oturmuş yüz hatları falanSmile canımmm benmmmm

  • avatar lion17

    çok tatlısın bitanem ya her halin harika sarı papatya xd

  • avatar superisiash

    ayy bn sarışınları hep severim ztn bebekliğide çok tatlıymış yha In Love In Love

  • avatar bushra92

    şu 17 yaşındaki resmi varya beni benden alan resim Kiss Grin saçlar bakışlar dudaklar allahım yeme de yanında yat Razz Grin Kiss 19 yaşındayken de yanaklar al al Kissed Grin maşşalh Razz Laugh

  • avatar gasme

    çok güzel çıkmış bebeğim ya süpersin

  • avatar kristenrobert

    robbb kapak resminde lağan üstü çıkmış In Love büyülendim Cyclops

  • avatar robtay

    ahh hayatımda gördüğüm en tatlı bebeklerden ayrıca 17 yaşına bir bakın filmde olmasıgereken yaşa ayyyyyyyyy cok tatlı senın her yaşın cok dehsetttttttttGrinGrinRazz

  • avatar hzg38

    Onun olağanüstü olmadığı bi anı hatırlıyamıyorum… O gerçekten perfect! Grin In Love

  • avatar ozgecen

    ayy canım benim çook tatlı ya. bebekkende çok tatlıymış ama şimdiki haline hiç benzemiyor..

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.