Rob’un Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

The Childhood of a Leader
Yönetmen: Brady Corbet
Rol: Charles / The Leader
Film ile İlgili Haberler

Good Time
Yönetmen: Ben Safdie, Josh Safdie
Rol: Connie Nikas
Film ile İlgili Haberler

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: Samuel
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Roy
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Idol’s Eye
Yönetmen: Olivier Assayas
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Trap
Yönetmen: Harmony Korine
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Life & Style – 9 Haziran Sayısı

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

60 yorum alan yazıLife & Style – 9 Haziran Sayısı

  • avatar sway

    Rob ve Kris şu anda italyada dogru.

  • avatar persephone

    böyle sevindirici haberler okumak çok güzel ..
    daha fazla haberleri sabırsızlıkla bekliyorum :]
    çok teşekkürler .

  • avatar sofi

    ben bu kris’in sevgilisinin twitterını görmüştüm. böyle sürekli onun hakkında bir şeyler yazıyordu. kız arkadaşıma aşığım, onun yanındayım ama yine de buradan sevdiğimi söylemek istedim falan gibi şeyler. son tarihine de bakayım bir bulabilirsem ayrılmışlar mı anlarız.

    en son 28 nisan’da kristen’la ilgili yorum yazmış. ayrılmış olabilirler…

  • avatar immortal

    ooooo onlarayrılalı çooooookk oldu yaa tam da korktuğum başıma geldi yaa birlikte oldukları kesinleşti FrownFrownFrownFrown :’(

  • avatar sermin

    maşallah zaten robert le her kızın arasında büyüleyici bi kimya varrrrrrr……….:=)

  • avatar sue

    Çekimler başladı ya tamam artık durmaz şimdi bu tür haberler. İnsanlar ilgilerini bu filme versin diye artık her gün birşey çıkarırlar.

    Sanki bizim ilgimizi çekmeye bu tür şeylerin ihtiyacı varmış gibi. Grin

  • avatar gzdgzd

    ya var ya gerçekten şaşırdım ama bu istediğim bi şeydi gerçekten çok yakışıolar ben başkasıyla hayal edemiyorum hatta üzülüodum michealla birlikte hala die bi birlikteler dio bi değiller şimdi robert patttinsonla kesin olarak birlikte di mi gözlerime inanamıyorum daSmile

  • avatar volvolu_vampirmm

    çok yakışıoLaR yha….!beNce kristen rob’u çok mutlu ediyo…!ben böyle olmasını başından beri istiodum…!

  • avatar eliz

    aynı dergi erikayla da robert ın işi pişirdiğini iddia etti bildiğiniz gibi Smile hangisine inancaz şimdi Grin saçmalık bunlar.
    life&style inanmayacağım dedikodu dergileri arasında ilk sırayı aldı.
    heralde robertla kristen italya da olacaklar. bunu romantik tatille alakası yok oraya film çekmeye gidiyorlar. neden herkes robert ın dediklerini dikkate almıyor ve böyle saçmasapan dergilere inanıyor anlayamıyorum. kristen ne demişti hatırlayın ” robert yalan söylemeyi beceremez” dolayısıyla çıktığı her yerde sevgilim yok diyen robert a inanmak bence en mantıklı davranış olur. dedikodu sitelerine inansaydık robert iki tane brezilyalı model, natile portman, paris hilton, megan fox, nikki reed i de götürmüştü…

  • avatar life

    keşke doğru olsa çok isterdim doğru olmasını bende onları bir arada gördüğümde ruh eşler gibi olduklarını düşünüyorum, bir keresinde bir video izlemiştim orada kristen robun dişinden bişiyler çıkartıp üstüne sildi tabi bu harekete rob kahka atmıştı, bu çok aşırı samimi dawranış anca sewgiliye yapılacak bi durum die düşünüyorum..

  • avatar everyoves

    life.o videoyu nerede izlediğini hatırlıyomusun acaba

  • avatar hestia

    “İkisi birlikte romantik italya’ya gittiler”

    E pardon ama film orada çekiliyor gitmeyip de ne yapacaklardı Smile Gören de ikisi İtalya’ya balayına gidiyor sanacak Smile
    Şahsen bu derginin yaptığı haberlere Erika Dutra ile olan son haberlerden sonra pek inanasım gelmiyor. Anca ne zaman Rob’un karşılarına geçip “Evet Kris’le beraberiz” dediği bir görüntü yayınlarlar işte o zaman inanırım. Hatta hayırlı olsun Rob’cuğum derim Smile

  • avatar hestia

    Evet life ben de öyle bir video izlediğimi hatırlıyorum Smile
    Muhtemelen youtube’ta izlemiştim. Yanılmıyorsam Alacakaralık setindeyken mtv’nin yaptığı bir reportajdı, ama emin de değilim.

  • avatar hestia

    reportaj ne yahu, röportaj Smile

  • avatar everyoves

    teşekkürler hestia

  • avatar hestia

    Rica ederim Wink

  • avatar dilara.

    evet yaaaaaaa coook tsk Alice(Admin)

  • avatar jo

    Daha dün Rob işi Erika ile birlikte diye haber yazıp, ardından Rob – Kris ilişkisi ciddileşiyor demeleri çok komik, olmaz bu kadar yanar dönerlik. koyduklari resimlerde hep film ile ilgili etkinlikler adından çekilmiş resimler. bir doğumgünü var, o da olacak, yani gitmeyecekler mi dogumgünlerine… hepsi daha cok izlenmek icin bunlarin. bir rob-krisçilere şerbet veriyorlar, bir onlara karsi olanlara… hepsi bos hikaye bence…

  • avatar denpatt

    kahretsin allah kahretsin yanii offf yani şimdi kesin beraberlermi inşallah bu görgü tanıkları yanlış görmüştür ya olamaazzz rob bunu yapmaaa kristen sana yakışmıyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:::Big Frown(((((((((((((((((((:::Big Frown((((((((((((((((((((((((((

  • avatar edizel

    çok mutluyum ya rob la kris inanamıyorum sonunda gerçek olduuu!!!!!

  • avatar dilara.

    edizel katiliyom ama iliskileri varsa bile life&style inanmiyom cünkü daha birkac gün öncesinde rob ve erika yazmislardi

  • avatar robstencln

    dilara seni buldum canım

  • avatar robstencln

    bende öbür forumda yazdım sana

  • avatar dilara.

    tamam canim

  • avatar edizel

    robstencln bizede yazsarmısın o siteyi bnde çok merak ettim ???

  • avatar life

    everyoves youtube de izlemiştim alacakaranlık çekilirken mtv nin yaptığı röportaj çok hoş bir videoydu tekrar tekarar izlemiştim o sahneyi Smile hestia doğru hatırlıyorsun Smile

  • avatar mRyPattz

    Mükemmel ötesi bir haber…
    En mutlu insanıyım dünyanın… Grin

  • avatar hsnoktm

    bu kız güzellieşiomu banamı öle gelio Grin

  • avatar alicee

    aynı haberleri ısıtıp ısıtıp insanların önüne koyuyolar bende ikisi kesin bi açıklama yapmadan inanmama taraftarıyım

  • avatar istiridye

    keşke gerçek olsa bu haber ya gerçekten çok yakışıyolar Smile
    teşekkürler haber için..

  • avatar twilightedward

    bnde aynn sana katılıorum alicee

  • avatar keman.h

    ben olmasını istemiyorum rob bence daha iyilerine layık..onlar açıklama yapmadan bende inanmam

  • avatar dilara

    su anda cook mutluyumm
    sewindimmm
    ikisi cook yakısıyooo
    GrinGrinGrin

  • avatar bihter

    inanmıyorum kristen sevgilisinden ayrıldıımıııııııııı!!!

  • avatar asli

    aslında üzüldüm yani bende robla o kadra yakınlaşsam bir şey hissederdik bu gayet normal ..tiyotra sahnesinde bile aşık oluyolar ki rob ve kris çok büyülü bir aşkı oynuyolar..normaldir şuan ne kdr olgunlukla karşılasamda içime bir ağırlık çöktü..her neysse mutlu olsunlar adlarına sevindim ne diyelim?

  • avatar ..bella..

    bu habere inanmak istiyorum ama bugün number one da altyazı olarak robert pattinson ve erika dutra aşk yaşıyor diye geçtii ooofff hangisine inancaama karar veremiyom hem iki haberi de aynı dergi yayınladı en sonunda kafayı yicez en iyisi akışına bırakmak robun aşklarını artık fazla ilgilenmicem kafam karışıyo Frown

  • avatar dilara.

    aman erika yalan oldugu ortayacikali cok oldu

  • avatar twilight4ever

    ben life and style a inanmıyorum valla

  • avatar Teamedward

    Ahh keşke keeşke hepsi doğrudur inş ya Grin

  • avatar lion17

    sonunda birlikteler yaşasın bence çok yakışıyolarSmile

  • avatar dilara.

    ya iliskileri gercek olsa bile Life & Style inanmiyom daha 2 gün önce erika rob yaziyorlardi

  • avatar eliz

    number one tv ye inanan sendin di mi dilara Smile
    dün robert pattinson erika dutra ile aşk yaşıyor diye altyazı geçti.

  • avatar dilara.

    ama bak birtek number one tv yazmadi erika ve robu biz bile sevgili sanetdik rob ve erikayi nerdeyse her baktigim dergide ayni seyler yaziyo rob ve erika ask yasiyo

  • avatar dilara.

    yani bunlar sadece önyargi number one yazmasaydi sasardim

  • avatar edward_

    hangi dergilermiş onlar Sadece Life and Style in saçmalaması onlar!!!

  • avatar dilara.

    bir sürü oooo almanyada nerdese her dergide yaziyo

  • avatar dilara.

    dedigim gibi önyargi yalan oldugunu bildikeri halde yaziyorlar haber olsun da neolursa olsun

  • avatar elif

    harika habrlr bunlarrr tşkkürlr

  • avatar edwardbella Cullen

    inanmıyorum!! heryerde vardı haber de tam emin olamıyodum kristen o irenc sevgilisinden ayrılmıs oley.Ve bencede birbirlerinden hoslanıyorum allahım umarım cıkarlar hatta evlenırler cok yakısıyolar..zaten daha 2 film daha cekileceğine göre kesin aralarında daha iyi bişeler olur,zaten kris’in michaeldn ayrılması bi adım sayılır

  • avatar ReneeS(Site Temsilcisi)

    edwardbella Cullen:

    inanmıyorum!! heryerde vardı haber de tam emin olamıyodum kristen o irenc sevgilisinden ayrılmıs oley.Ve bencede birbirlerinden hoslanıyorum allahım umarım cıkarlar hatta evlenırler cok yakısıyolar..zaten daha 2 film daha cekileceğine göre kesin aralarında daha iyi bişeler olur,zaten kris’in michaeldn ayrılması bi adım sayılır

    Umarım evlenmezler Grin Bu kadar genç kızın hayallerini yıkamaz. Rob, sektör dışında birini istediğini söylediğine göre bence herhangi bir kızın olma ihtimali var.

    Eğer Kris ile evlenmeye kalkarsa, biri onu durdursun lütfeeen. Grin

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.