Rob’ın Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: 3 Mayıs 2019
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: Samuel
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Tenet
Yönetmen: Christopher Nolan
Rol: ?
Çekim Tarihi: 22 Mayıs 2019
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: 17 Temmuz 2020
Film ile İlgili Haberler

The Batman
Yönetmen: Matt Reeves
Rol: Batman/Bruce Wayne
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: 25 Haziran 2021
Film ile İlgili Haberler

The Stars at Noon
Yönetmen: Claire Denis
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Lighthouse
Yönetmen: Robert Eggers
Rol: Ephraim Winslow
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The King
Yönetmen: David Michôd
Rol: The Dauphin
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: 2019 Netflix
Film ile İlgili Haberler

Waiting for the Barbarians
Yönetmen: Ciro Guerra
Rol: Mandel
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Preston Teagardin
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: 2020 Netflix
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

EW Özel Sayısı Detayları

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

28 yorum alan yazıEW Özel Sayısı Detayları

  • avatar everyoves

    hayırr biz rob u daha çok görmek istiyoruzzz!

  • avatar guguni

    Hızla geçip gidenmi? Bu yönetmen ne sanıo kendini böule bu filmin edwardsız yapılabiliceğini falan mı sanıo??? SAÇMAA :@

  • avatar eliz

    arkadaşlar
    mtv movie awards için rob a oy vermeye devam edin, 3 gün sonra oylama bitecek. ödülsüz ayrılmasını istemeyiz di mi ?

  • avatar dilara.

    yaa nerden oy verecegiz

  • avatar eliz

    adminler bilgilendirirler umarım. link vericem ama silindiği için veremiyorum
    mtv nin offical sitesine girersen görürsin aslında.

  • avatar sway

    rob 2.filmde sık görünseydi saçma olurdu.

  • avatar dilara.

    bulamadim yaa

  • avatar hestia

    dilara. google’dan mtv movie awards voting şeklinde aratıp ilk çıkan sonuca tıklarsan ulaşabilirsin.

  • avatar dilara.

    tsk hestia

  • avatar dilara.

    tamam oy veriom

  • avatar hestia

    Rica ederim Wink

  • avatar Alice(Admin)

    Sevgili Arkadaşlar,
    MTV Film Ödülleri için oy vermenizi 2 kez sitemizde duyurduk.
    Buyrun ilgili haberlerin linkleri;

    Haydi Kızlar Rob’a Oy Vermeye!

    Haydi Kızlar Oy Vermeye – 2

  • avatar eliz

    ben hatırlatma olsun diye dedim. duyurduğunuzu biliyorum ama yeniden dikkat çekilirse daha çok oy alabilir .

  • avatar handee

    bn verrdım valla . . hatta anne baba kımın adresı varsa onlardan da grıp verrcem . . ROB odul almassa o odul torenını ne anlamı var cnm Smile

  • avatar Stephenie

    Umutlanmak istemiyorum ama bu yönetmen bu işi kesinlikle biliyor. Söylediklerini büyük bir heyecanla okudum,umarım herşey dediği gibi filme aksettirilir ve Edward görünmesi gerektiği yerde görünür,Bella’yla birlikte Edward’ı özlemek istiyorum ben.

    ***

    “Laurent Alacakaranlık’ta kötü idi, ama halen biraz merhamet duygusu vardı. Hadi şu şekilde açıklayayım, artık kafası karışık değil!!”

    ______

    Edi Gathegi karakteri çok iyi çözmüş.

  • avatar Alice(Admin)

    Teşekkürler eliz, ben 3. hatırlatmayı haber olarak yapmayı fazla bulmuştum. Bu şekilde daha uygun oldu sanırım…

  • avatar dilara.

    yaa roba oy vermek istiom ama rob yook

  • avatar dilara.

    roba basiyom olmuyo

  • avatar dilara.

    simdi verebiliyom 10 tane verdim heralde

  • avatar eliz

    rob’ un teşekkür konuşmasını dinlemeyi o kadar çok istiyorum ki Grin mümkün olduğunca oy veriyorum o yüzden

  • avatar oZq3

    Stephenie; sana kesinlikle katılıyorum bende Bella ile birlikte Edward’ı özlemek istiyorum eğer filmde bu şekilde olursa kitaba uygun olur bence tabii ki hiç görünmesin filmde demiyorum gereken yerlerde olacağını söylediler zatenBig Smile

  • avatar rob_kris

    Arkadaşlar Alacakaranlık filmi yoğun istek üzerine 16 Haziranda tekrar sinemalara girecekmiş…

  • avatar nessiesma

    12 haziranda giricek 16 da değil.

    ayrıca bu yönetmen işini iyi yapıyor bencede mantıklı kitabın konusunda edward çok az zaten ii olmuş

  • avatar rob_kris

    Ama ımdb de 16 haziran yazıyor….

  • avatar marc

    bence pekala da edward fazlaca görünebilir. kitaba da uygun olarak tabii. jakob’la olan sahneler hızlandırılabilir edwardınkiler deatylandırılırsa bu mümkün. Biz de hayal kırıklığına uğramadan hem kitaba uygun hem de edward’lı seyredebiliriz filmi. Açıkcası hayal kırıklığına uğrarım Rob’unsahneleri az olursa.

  • avatar rob_forever96

    ben yönetmene hak vermiyorum çünkü robertsız filmin pek yürüyeceğini sanmıyorum yani bana göre öyle mesela stephenie meyer kitaplarının hayranıyım ve bütün kitaplarını okudum(alacakaranlık yeni ay tutulma ve şafak vakti)ama yeni ayı pek açıkçası beğenmedim çünkü edwardsız olmuyo ve olmadığı 200 sayfa ölüm gibi geldi ama gelince işler değişti. Smile Smile ayrıca stephenie meyerin yeni kitabını sabırsızlıkla bekliyorum. Smile Smile Smile Smile Smile

  • avatar burningdusk

    inanmayacaksınız ama yeni ay benim en sevdiğim kitaptı.Ben nedense acı çekmeyi seviyorum galiba.MAZOŞİST

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.