Rob’un Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

robertpattinsontr

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

The Rover
Yönetmen: David Michôd
Rol: Reynolds
Durum: Tamamlandı
Film ile İlgili Haberler

Maps to the Stars
Yönetmen: David Cronenberg
Rol: Jerome
Durum: Tamamlandı
Film ile İlgili Haberler

Queen of the Desert
Yönetmen: Werner Herzog
Rol: Col. T.E. Lawrence
Durum: Post-Production
Film ile İlgili Haberler

Life
Yönetmen: Anton Corbijn
Rol: Dennis Stock
Durum: Post-Production
Film ile İlgili Haberler

The Childhood of a Leader
Yönetmen: Brady Corbet
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Lost City of Z
Yönetmen: James Gray
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Mission: Blacklist
Yönetmen: Jesper Ganslandt
Rol: Eric Maddox
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Hold on to Me
Yönetmen: James Marsh
Rol: Jimmy
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Kristen Stewart ve Erkek Arkadaşı Pattinson & Stewart Romantizmine Karşı

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

105 yorum alan yazıKristen Stewart ve Erkek Arkadaşı Pattinson & Stewart Romantizmine Karşı

  • avatar rob_pattinson

    sanki Rob’un da umrundaydı Razz Razz Razz

  • avatar rob_pattinson

    yani kristin ve erk arkadaşının ne yaptığı

  • avatar Kate

    kristin’nin erkek arkadasiyla sette olmasi;
    kristin ve roberti birbirine yakistiran, birlikte olmalarini isteyen hayranlarin umurunda : )

  • avatar rob_pattinson

    hımmm anladım, ben herşeyi ROB’un acısından düşünüyorum galiba Grin bence ROB kristinden daha iiiiiiiiiiiiilerini hakediyo Smile

  • avatar Stephenie

    Bu boyfriend’in Rob’dan öğreneceği çokkk şey var… Her gördüğüm resimde kendini kuzuya daha çok benzetmeye çalışıyor… Hıhhhh….

  • avatar burcu

    BENCE Böyle daaa iii
    olmuşş..rob’um bunun peşini bırakır insallahhhhhhh….

  • avatar burcu

    alice sen kaç yaşındasın ve yurt dışında tanıdığın felan var mıı

  • avatar Alice(Admin)

    burcu bunu daha önce de sordun, oraya da aynı şeyi yazdım, bu soruları cevaplamadan önce, neden sorduğunu öğrenebilir miyim?

  • avatar Esme

    Ikisini gercek hayatta birlikte hayal edemiyorum ben. Robert’a daha “edgy” bir kiz lazim. Severim Kristen’i ama yok…Onlar filmde kalsin.

  • avatar keman.h

    bencede gerçek hayatta herkes kendi yoluna…

  • avatar burcu

    alice bu soruyu hangi fotoğrafta sorduğumu unttuğum için tekrar yazdım… Smile ama gerçekten merak ediyorum bu bilgileri nerede yaşadığını,kaç yaşına olduğunu ve yurtdışında tanıdığının olduğunu…??

  • avatar burcu

    sadece bi tanesine bile cvp versen olur ok nolur…

  • avatar alminya

    yakışıyorlar

  • avatar pasifik_5

    bence sonunda kristen ve rob aşk yaşayacaklar evt kristen onu hak emio ama şuda bir gerçekki rob kristen i sevioooooo

  • avatar ..bella..

    birbirlerine hiç yakışmıyolar tipe bak çay demle ya ne ne biçim bişi o adam

  • avatar bihter

    bncede hiç yakışmıyolar edward daha iilerine layik

  • avatar twifan

    Amaan gerçekten ya bu kız kör resmen…Rob kusursuz haliyle yanındayken Kristen hala nelerle uğraşıyor.Ben çok yakıştırıyordum Kris i de çok seviyordum ama bu fotoları gördükçe sinirim kalkıyor..Gerçekten bu kız haketmiyor…Yani anca Kristen gibi biri Rob un dibinde olup da bu kadar duygusuz soğuk olabilir…pehh!!

  • avatar mesaferobusra

    sadece edward ve bella aşk yaşayabilir çünkü biz onları böyle sevdik ama onlarında bi gerçek yaşantısı var ve biz istedik diye aşk yaşamalarıda gerekmiyo yani film ve gerçek hayat karıştırılmamalı…

  • avatar lion and lamb

    siz olsanız hangisini seçersiniz ???? robert pattinson mı?? michael angarano mu ??
    (benim cevabım siteye üye olmamdanda anlaşılıyor zaten)(ama yinede söyleyim)TABİKİ ROBERT PATTİNSON…

  • avatar edwardcolic

    bnce michael KESİNLİKLE ve KESİNLİKLE robert ı KISKANIYOR şimdiden belli adam robert la kristen başbaşa kalmasn die canada ya gidio ayrıca edward gözlükleri de almış çakma edward nolcak bn kristen olsaydım ROBERTTTTTTTTTTTTT

  • avatar blackprincess33

    bnce kristen we robert arasnda bişi olamas.olmasında böle daha ii xD

  • avatar bella masen cullen

    üzülerek sölüyorum arkadaşlar aralarında bişi varmışş bu sadece bi kamuflajmış film şirketi yollamış michaeli

  • avatar rosalie

    Rob daha iyilerini hakediyor.Buna mı kalmış yani..

  • avatar edwardcolic

    gerçekten mihaeli şirketmi yollamışFrown

  • avatar twifan

    evet canım öyleymiş

  • avatar nehirobert

    ben böyle kıza gerizekalı derim burnunun ucundaki kısmeti tepiyo rob’u tercih ettiği şey de bişiye benzese barii…

  • avatar rk

    tutulma çekilrken fikrini değiştrr benceRazz

  • avatar rob_edward_sherry

    kusura bakmasın ama rob-a yakışmıyo kristen..

  • avatar edward_ekin

    bence rob ve kristen gerçek hayattada birbirlerne uyuolr Grin

  • avatar rob_pattinson

    ROB kristenle çıkmıyor çakamazda kızlar cünkü O BENİM Smile

  • avatar mega merve

    olmaz ama kristen den nefret etmiyorum ama ne’olur robert le birlikte olsun çünkü çook ama çok yakışıyorlar kimmiş o kristen nın eli ni tutan manyak..sinirimi bozdu.inşallah diger film de erkek arkadaşı kıskanır kristeni çünkü o kadar çook sevişme sahnesi var ki anlatamam.

  • avatar bedward

    bence Rob ile kristen çok yakışıyorlar bence kristen otursun biraz düşünsün çünkü robert ondan çok fazla hoşlanıo bir çok röpörtajında söylemiş zaten

  • avatar metatu

    rob. bir röpörtajında(gerçek röpörtaj dergide okudum) film yıldızlarıyla çıkmak istemediğini onların çok yapmacık olduğunu düşünüyormuş.

  • avatar orkide

    bence kris ve rob çok yakışıyorlar ama malesef krisin bitane numunelik sevgilisi var ikici filmin nolalarında robert “ben kendi içime çekiliyorum kimseyle sohbed etmiyorum kendi başıma takılıyorum” demiş hani robert kristine aşık oldunu sölüyo ya krisinde erkek arkadaşı sürekli sete geliyomuş el ele felan tutuşuyolarmış belkide rob bu yüzden kendi içine çekilmiştir yazık ya o kızı bi elime geçirirsem…

  • avatar dilara

    Arkadaslar bu resim gercek degil ,yani summit entertainment istemis ki KRIS VE Mike el ele resim ceksinler , cünkü rob ve kris sevgili mis ,kris ve Mike coktan ayrilmis bende yeni ögrendim.Yani Kris +Rob=Sevgili, icinis rahat olsun
    Rob ile Kris msn konusmasi özel kaynak :1 Mayis 2009

    kris:♥ ♥ ♥ ♥
    rob:hey!
    kris:Take me back to London with you…for a little break when you go…hahah.. sigh
    (benide Londraya yanında götür….gittiğinde biraz mola…hahahah..)
    rob:you know you’re always welcome to love
    (biliyorsun her zaman hoş gelirsin aşkım)
    rob:haha wouldn’t even think about it don’t worry
    (haha onun hakkında düşünme bile,endişelenme)
    rob:aw shit
    (ah kahretsin)
    kris:ARRRRGGGG I’mma Pirate!
    (ırrrrrr ben bir korsanım!)
    rob:hahaha i thought i told you to lay off the drinks
    (hahaha sana içkiyi sınırlamanı söylediğimi sanıyordum)
    rob:you fell asleep!!
    (uyuya kaldın)
    kris:I was just soooo Comfy )
    (sadece çok rahattım )

    cok tatlilar offffffffffffffffffffffffffff

  • avatar hillal

    vayss be neler dönüyoGrin bnce çokta yakışıolar

  • avatar eliz

    bu özel kaynak olayının uydurma olduğu ortaya çıkmıştı Smile

  • avatar sinem

    Uygunsuz dil içerdiği için yönetim tarafından silinmiştir.

    robertpattinson-tr.com

  • avatar twilightedward

    bu konular gerçekten baydı beni ama

  • avatar orkide

    ayy çok güzel nerden buldun ya ellerine salık zaten bide bunları yabancı bir hayranları birlikte süpermarkette görmüş kesin birlikteler demiştim ben zaten ohh n güzel oldu çok yakışıolar..

  • avatar alyel75

    nedemek gerçek degil summit kristen i bağlar…mike niye çektirsin.. kız arkadaşını bi film uğruna filmin yakışıklısına kaptırsan dellenirsin.. bide aman yardımcı olayım diye seni boynuzlayan ex kız arkadaşınla elele resim çektirmezsin… sanmam %100 gerçek bu resim…

  • avatar hilal

    bu haberler çıktıkçı kris kendini bişey sanmaya başladı
    ondan nefret ediyorum bella ve edward yakışıyo ama kris ve rob hayır yakışmıyolar

  • avatar sway

    Kris kendini bişey sanmaya başlasaydı her önüne gelen yerlere demeç verirdi.

  • avatar dilara

    Arkadaşlar aslında bu sorunun cevabı o kadar basit ki…
    Summit Neden Kris-Rob İlişkisini Gizlemek İstesin Ki??? Çünkü bu ilişki aslında onlar için bulunmaz bir nimet… Yani şunu düşünün, bu ilişki ortaya çıktığı anda insanların NewMoon’a bakış açısı değişecek.
    Bilmeyenler için Kris ve Rob’un hikayelerini verelim…
    Rob parasız kalır ve menejerine “bana bir film ayarla” der. Menejeri bir araştırma yapar ve Rob’a birkaç seçenek getirir. İçlerinden biri de Twilight’tır. Rob sorar. “Başrolde kim var?” ve aldığı cevap “Into The Wild’daki kız”dır. Kristen Stewart değil, Into The Wild’daki kız. Çünkü menejeri Rob’un Into The wild filmine olan düşkünlüğünü ve o filmdeki Tracy karakterine yani Kris’İn karakterine olan hayranlığını bilmektedir. Rob, Into The Wild’daki kızla başrol oynama şansını kaçırmamak için borç alarak Londra’dan Los Angeles’a gelir ve seçmelere girer. Finallere kalır ama Catherine Hardwicke son kararı Kris’in vermesini ister. Kendi evinde, kendi yatak odasında, hatta ve hatta kendi yatağında, Bella’nın öpüşme sahnesinin bir provasını yaparlar ve Rob, Into The Wild’daki kızla karşılıklı öpüşme provası yapmanın heyecanıyla yataktan düşer. Son karar Kris’tedir ve Kris “Seçmeler bitti, Edward o” der.
    Güzel hikaye değil mi? Çoğumuzun “Ne romantik?” dediği türden…
    Summit’in elinde böyle bir hikaye ve bir de sevgilisi olduğu halde kalbi başkasına kayan ve sevgilisinden vazgeçen bir kız ve onun için taaa Londra’dan kalkıp seçmelere gelen bir erkek var. Bundan mükemmel film malzemesi olabilir mi?
    Bu ilişki emin olun ki Summit’in ağzını hepimizden fazla sulandırıyor. Ama onlar bu ilişkiyi her bir saniyesine kadar kullanmak istiyorlar…
    Düşünün, bu ilişki ortaya çıktığında NewMoon artık serinin ikinci filmi olarak değil, “Londra’dan sırf bir kız için gelen çocukla, uzun süreli ilişkisi olan bir kızın çekimleri sırasında aşık oldukları film” olacak. Bu da box office patlaması demek…
    Summit, Mr. & Mrs. Smith filmi çekimleri boyunca sürekli olarak bir red modundaydı. Brad Pitt ve Angelina Jolie arasında hiçbir şey olmadığını defalarca söyledi. Basın toplantıları düzenlendi. Resimler satın alındı, bilenler susturuldu. Ted Casablanca bu ilişki hakkında yazmaktan hiç vazgeçmedi ama Summit sürekli olarak reddetti. Ve sonunda ne oldu? Mr. & Mrs. Smith’in galasında herşey ortaya çıktı ve film gişe rekorları kırdı. Box Office de zirveye yerleşti.
    Summit de işte NewMoon için tam olarak bunu yapmaya çalışıyor. Mr. & Mrs. Smith’te kullandkları taktiği şimdi de NewMoon’da uyguluyor. Ama aslında burada tek bir sorun var.. Bu da Kris ve Rob’un Brad ve Angelina olmaması…

    Yazılan yorum uzun olduğundan tarafımızdan kısaltılmıştır. Forum alanımız kısa süre sonra yenilenecektir. Umarım ilgili yorumun tamamını orada görürüz.

  • avatar dilara

    mike olayını açıkladım. yani dediğim gibi söylenenlere göre kris-mike ilişkisi uzun zaman önce bitti. ve o zamandan beri gördüklerimiz, cover-up. yani bunu da bir film gibi düşünün. başrol oyuncularının kris ve mike olduğu bir film. şu anda summit yönetiminde kendi filmlerini çeviriyorlar fanlar için. ve bunun karşılığında da mike para alıyor. kris de sözleşme gereği mecbur olduğu için bunu kabul ediyor. “özel hayata müdahale” maddesi maaesef ki ellerini kollarını bağlıyor yani…

  • avatar twilightedward

    ayy bana görer çok saçççmaaaaaaaaaa sizi bilemem tabii daha önceden dedim yine diorum eğer robu seviorsanz onn dediklerine de inanrsız eğer rob yok diorsa bence yoktur böle bişşi ayrıca krisin kimle olup olamadiğıda bni ilgilendirmez ben robla alakadarım arkilerGrin

  • avatar twilight4ever

    ben roba inanıyorum birisiyle çıkmıyorum demiş,neden yalan söylesin ki?sonuçta robert dürüstlüğüyle de tanınmış bir insan.ayrıca dilarayada katılıyorum robert ve kris summite inat diye yapıyolar

  • avatar twilightedward

    yhani tüm bu olanlar çok saçma eğer gerçekse bu olanlar yhani insanlar iiice düştüler derim ben insanlık kalmamış derim ama yok tr bence robb cuğuma güveniorum Grin