Rob’ın Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

The Childhood of a Leader
Yönetmen: Brady Corbet
Rol: Charles / The Leader
Film ile İlgili Haberler

Good Time
Yönetmen: Ben Safdie, Josh Safdie
Rol: Connie Nikas
Film ile İlgili Haberler

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: Samuel
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Roy
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Idol’s Eye
Yönetmen: Olivier Assayas
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Trap
Yönetmen: Harmony Korine
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

İstek

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

52 yorum alan yazıİstek

  • avatar kbrobert

    çoookk güzel Alice gerçekten teşekkr ederim Rainbow

  • avatar gyzem

    sen yeter ki iste melek, ne yapalım senin için Smile ama ben anladım sen kollarını açmı beni bekliyorsun In Love

  • avatar buzmavisi48

    ister kucakla ister öp beni , istersende dans edelim yeterki beraber olalımm Grin tşkler alive

  • avatar Yaren

    Ay tesadüfe bak tamda bu gün yakınıyodum
    Rob beni kucaklasada öpse falan diye ROTFL
    ay ama bian gördüm fotoyu kalbime iniyodu zua Grin

  • avatar YaqmuRobert

    bayıldııım Grin Heart
    tşk alice Smile

  • avatar Mylifesrob

    Hangi eylem içinde olursan ol şu pozunla,
    Sadece seni içime çekme isteği bendeki… Heart

    Saol Alice duygularıma tercüme oldun! Loser Loser

  • avatar cqL

    seni benim her şeyimsin Kiss
    vazgeçilmezim..

  • avatar gmz_rob_kriss_316

    süper alice çok teşekkürler Grin

  • avatar cemre

    tamam anladım alice robla işbirliği yapıp bugün bizi kalpten götürmeye karar verdiniz… Grin
    süpersiiiin adamım… Grin
    çok teşekkürler alice… Grin

  • avatar nur _rob

    ay aşkım dur geliyorum sen öyle bekle beni Grin

  • avatar Yaren

    “Hangi eylem içinde olursan ol şu pozunla,

    Sadece seni içime çekme isteği bendeki…”

    her zaman seni isteyeceğim her zaman… (:
    Duygularımıza tercüman olduğun için teşekkürler Alice!!

    Mylifesrob: Hangi eylem içinde olursan ol şu pozunla,Sadece seni içime çekme isteği bendeki… Saol Alice duygularıma tercüme oldun!

    Yes Yes Yes Yes

  • avatar robsessive

    allahım valla kalbime inicek nefes alamıyorum nolur yeter rob yapma bunu bana lütfen işkenceden beter senden ayrı kalmak zaten bi de böyle yapıp zorlaştırıyosun iyice sen Cry

  • avatar accu

    Öpüceem öpüceeem dedim sanaaa pozu Grin Oyy Robceezim sen de olmasan nasıl geçer tüm günün yorgunluğuu Kissing

  • avatar Yaren

    robsessive: allahım valla kalbime inicek nefes alamıyorum nolur yeter rob yapma bunu bana lütfen işkenceden beter senden ayrı kalmak zaten bi de böyle yapıp zorlaştırıyosun iyice sen

    Tattlı turtam tamam sakin ol.
    hadi ama lütfen ben yanındayım.
    Derin nefes al-ver şimdi tamam mı
    kafan kaldırmaz biliyorum ama zorla kendini
    hareketli bir şeyler aç ve bi kahve kap kendine.
    Sabah bende böyleyim hadi canım biraz gayret.
    Robert seni böyle üzdüğünü görseydi ne kadar üzülürdü bi düşün.
    O hayranlarını üzmek değil yaptığı işlerle sevindirmek istiyor.
    Sende sevin. Paralama kendini.

    -sana diyene bak Grin kendimi paralamasam neyse dicem ama neyse Grin-

  • avatar robsessive

    Yaren:
    Tattlı turtam tamam sakin ol.
    hadi ama lütfen ben yanındayım.
    Derin nefes al-ver şimdi tamam mı
    kafan kaldırmaz biliyorum ama zorla kendini
    hareketli bir şeyler aç ve bi kahve kap kendine.
    Sabah bende böyleyim hadi canım biraz gayret.
    Robert seni böyle üzdüğünü görseydi ne kadar üzülürdü bi düşün.
    O hayranlarını üzmek değil yaptığı işlerle sevindirmek istiyor.
    Sende sevin. Paralama kendini.-sana diyene bak kendimi paralamasam neyse dicem ama neyse -

    ay ay onu üzmemek için gelirim kendime ama tek yol onu düşünmek gene

  • avatar asmenrobert

    allahım bu pozisyonda karşımda durcan varya bayılmassam neyim

  • avatar Dark Passion

    Aptalca bir hareket olmadığını bilsem ve odada biri olmasaydı monitöre yapışmış durumda olurdum çoktan ROTFL

  • avatar rose_rob

    içime çekip bir dahaq bırakmama isteği Big Smile

  • avatar robsessive

    Dark Passion: Aptalca bir hareket olmadığını bilsem ve odada biri olmasaydı monitöre yapışmış durumda olurdum çoktan

    aynen yapışırdım monitöre ama kafayı yemişim gibi bakıcaklarından derin bi iç çekmekle yetinmek zorunda kaldım

  • Dark Passion: Aptalca bir hareket olmadığını bilsem ve odada biri olmasaydı monitöre yapışmış durumda olurdum çoktan

    haha aynn aynn ROTFL ROTFL

  • Waow konuşan fotoğraf günlerindeyiz yine! Grin Teşekkürler Alice ve Renee.

    Herkes sıraya dizilsin, Rob öpücük verecekmiş Razz

  • avatar asi pattinson

    rob u sanki düğünümüzde göbek atar gibi görüorm Grin ohh kalk rob kalk bi çifte telli oynayalım da görsnler ROTFL yerm yhaaaa In Love

  • avatar chelsea

    bunların HQ olanlarına dayanamam sanırım

  • avatar kbr

    Ayy canım. Grin Amacın her neyse yapabilirsin.Öp,okşa,sarıl.. Grin Her ne ise yani.Zaten bu anı beklemekteydim bende. Kiss

  • avatar Canan

    geliyorumm kollarınaaa!!

  • avatar edwardilek

    Rob’un tüm fotolarını severim ama bu fotosu beni delii ediyor In Love In Love Ahh geliyorumm Robb!!!!

  • avatar begum12

    edwardilek: Rob’un tüm fotolarını severim ama bu fotosu beni delii ediyor Ahh geliyorumm Robb!!!!

    Katılıyorum.O öpücük bizim olsa In Love ahhh ahhh In Love

  • avatar melisAlkan

    Bence misket havası çalıyor, Rob da dayanamamış! Gelin oynayalım diyor Grin ROTFL

  • avatar yasemin

    ROTFL ROTFL Kiss Kiss Kiss Kiss evt o öpücük bzm olsn

  • avatar yasemin

    ya çok ii keşke bana öpücük atsa rob Heart Heart Heart Heart

  • avatar edwardilek

    begum12: Katılıyorum.O öpücük bizim olsa ahhh ahhh

    Yeter ki biz isteyelimm canım bize de atar demi?(Tamamm ben hayal alemindeyim Grin )

  • avatar Vamprella

    Yaren: “Hangi eylem içinde olursan ol şu pozunla, Sadece seni içime çekme isteği bendeki…”her zaman seni isteyeceğim her zaman… (Grinuygularımıza tercüman olduğun için teşekkürler Alice!!

    TanRım ya alasammı ?

  • avatar NesLii

    bayıldım! Duruşuna kurban! In Love

  • avatar robwithmelo90

    RobPattz: Waow konuşan fotoğraf günlerindeyiz yine! Teşekkürler Alice ve Renee.Herkes sıraya dizilsin, Rob öpücük verecekmiş

    İnşallah inşallah. Kiss Ah be adamım erittin içimi.

    melisAlkan: Bence misket havası çalıyor, Rob da dayanamamış! Gelin oynayalım diyor

    Hahaha!.. Koptum gülmkten. Rob’u yakalayınca yaptırılacaklar listesine ekliyorum hemen. ROTFL

  • avatar betulpattinson

    hayaller almine daldım ben yine ah asqım nrdesin tek istdiğim snsin Heart yorgn düşmem askından sev sv bıkmam sendn aşkım aşkım aşkım ben bayıldım bu rsme Kiss

  • dağları taşları deler o öpücük kurban olayım sana Grin

  • avatar Nehir_Robert

    “hüüüppppp” diye içine çek beniii Grin

  • avatar m_kellan

    Nehir_Robert: “hüüüppppp” diye içine çek beniii

    Yes Yes kesinlikle
    yada o drsun bn onu ciğerlerime işliyiimm Grin

  • avatar ayla

    Nehir_Robert: “hüüüppppp” diye içine çek beniii

    benimde aklıma ilk gelen o olduBig Smile

  • avatar mrvrobert

    o güzel gözlerine bakmak geldi icimden
    sarilipta boynuna öpmek geldi icimden
    tatli sirin dilini
    saclarinin telini
    beni kucaklayan o ellerini
    tutmak geldi içimden

  • avatar Nehir_Robert

    m_kellan: kesinlikleyada o drsun bn onu ciğerlerime işliyiimm

    evet evet o hiiç zahmet etmesin. bizz çekeriz içimizeee Angel

  • Çok şeker yaa. Grin Grin

  • avatar robertfans

    Nehir_Robert: “hüüüppppp” diye içine çek beniii

    tamamen katılıyorum Laugh In Love

  • avatar anne rice

    offffff offffffffffffffffffff yaaaaa ne kadar tatlıııı…

  • avatar mean girl

    ayy kalbim durdu zannetdim ya In Love off Smile

  • avatar hemasihemaxi

    Nehir_Robert: “hüüüppppp” diye içine çek beniii

    aklımı mı okudun? Grin bende içimden o şarkıyı söliyodum Shame

  • avatar i_love_robert_pattinson_forever

    yakalarsam muck muck!!!GrinGrin

  • avatar melos3452

    ben robert ı alacakaranlıktan tanıyorum.yha çok tatlıı off bellanın yerinde olmak içinn neleer vermezdimki …

  • avatar rosesra

    sorun bizde mi yoksa sende mi adamım seni görünce içimizin erimesi nefesimizin kesilmesi kalbimizin bir anlığınada durması… bunlar normal değil o yüzden sorun sendemi yoksa bizde mi???

  • avatar rob_irem

    seni böle bağrıma basasım var aşkı…Heart

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.