Rob’ın Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: Samuel
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Lighthouse
Yönetmen: Robert Eggers
Rol: ?
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The King
Yönetmen: David Michôd
Rol: The Dauphin
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Waiting for the Barbarians
Yönetmen: Ciro Guerra
Rol: Mandel
Çekim Tarihi: 2018 Sonbahar
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Souvenir: Part II
Yönetmen: Joanna Hogg
Rol: ?
Çekim Tarihi: 2018 Yazı
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Roy
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Idol’s Eye
Yönetmen: Olivier Assayas
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Trap
Yönetmen: Harmony Korine
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Daha Ne Kadar Dayanabilir ki Yüreklerimiz Bu Fotoğraflara?

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

55 yorum alan yazıDaha Ne Kadar Dayanabilir ki Yüreklerimiz Bu Fotoğraflara?

  • Sn var oldukça bn dayanırım her fotona..

  • avatar jbdun

    spr yha nsl dayanır bi insan bu tempoyaaa ….
    resimler spr bu aradaaaGrin Grin

  • benmki dayanamıyo daha fazla..zaten bügun siteye bakamamıstım ancak girebıldım we rob patlaması yasıorum neye yorum yapıcagımı sapıttımm Silly
    ikinci foto ayrı bir güzel cıkmıs..o el saçlarda oldumu ben bitiyorum.. In Love

  • avatar eliz (Ekip Üyesi)

    ikinci resim şahsım tarafından baya bir süre önce sahiplenilmiştir. Smile Smile

  • avatar robedwrd

    offfffffffff insan nasıl dayanır buna yaw karşı koymak imkansız resmen hee Grin

  • O gözlerin bni hipnotize edio ya!! Nabıcam bn seninle!!

  • avatar SERIFE_CULLEN

    Harika her zaman ki gibi derin içe işleyen bakışlarıyla konuşuyor bizimle..

  • eliz (Ekip Üyesi): ikinci resim şahsım tarafından baya bir süre önce sahiplenilmiştir.

    Big Smile hani rob kardeşliği,paylaşımcılığı eliz Grin brzda bnm olsa seni rahatsız etmem Grin

  • avatar bihter

    süper ya cnm bnm Heart

  • Büyültüp,duvara asılıp,saatlerce bakılası…

  • avatar eliz (Ekip Üyesi)

    pnrm: Big Smile hani rob kardeşliği,paylaşımcılığı eliz Grinbrzda bnm olsa seni rahatsız etmem Grin

    hiç paylaşamıyorum bu aralar Smile

  • avatar zgu206

    Poz ver bile demiyorlardır kesin. Adamımız oturuyor, elini saçına atıyor, sağa bakıyor, sola bakıyor ve o muhteşem pozlar çıkıyor

  • avatar chorock

    kurrrrban olurumm

  • avatar Bella Cullen-Swan

    2 fotoya kurban olurum aşkmmm bnm yaaa seni kimseye değismem justin bieber da kmmiş o 2. planda Laugh

  • avatar cimbilik

    çok müthiş çıkmış ya In Love

  • avatar anestis

    ikinci resmin bi benzeri olan fakat ellerinin birbirine knetli olduğu fotoğrafı da ben sahipleniorm o zamanGrin

  • avatar hestia

    eliz (Ekip Üyesi): ikinci resim şahsım tarafından baya bir süre önce sahiplenilmiştir.

    Eliz’cim biliyosun ki Rob özel günler, doğumgünleri vs. dışında kamunundur, hepimizindir Grin Özelleştirmeye hayır demek istiyorum lütfen yani Grin
    Bu arada 2. resim öyle bi iç çektiriyo ki.. Smile

  • avatar hestia

    anestis: ikinci resmin bi benzeri olan fakat ellerinin birbirine knetli olduğu fotoğrafı da ben sahipleniorm o zaman

    Fekat o benim favorimdi Hypnotized
    Aman ben de o zaman elini saçlarına götürdüğü fotoğrafı sahiplenirim, rahatıma bakarım valla hiiç Grin

  • avatar yvaine

    Resimlerle ugrasamiyciim, ben direkt sahsini aliyorum =)

  • hestia: Eliz’cim biliyosun ki Rob özel günler, doğumgünleri vs. dışında kamunundur, hepimizindir Özelleştirmeye hayır demek istiyorum lütfen yani Bu arada 2. resim öyle bi iç çektiriyo ki..

    ROTFL bencede bencede..daha çok başın agrır eliz gel sen wazgeç bu sahplenme işinden Grin site karışcak walla Big Smile

  • avatar Isabella Marie Swan

    benimki teklemeye başladı şahsen Grin

  • avatar brooklynbridge

    robert jimmy kimmel’a mı çıktı? alice video istiyoruzBig Smile

  • avatar MrsPattinson_

    zgu206:

    Sitemizde haberlerin altına yapılan yorumlar kişilerin kendi fikirlerini içermektedir. Sitemiz yapılan yorumlardan kesinlikle sorumlu değildir.
    Copyright © 2009 Robert Pattinson-tr – Tüm Hakları Saklıdır – 8 Nisan 2009′dan Bu Yana Sayfa Görüntülendi

    Kesinlikle bencede…Zaten poz vermesine gerek yokki onun…Naparsa yapsın bizim için muhteşem bi fotoğraf oluyo..Çok fotojenik yav Smile

  • avatar jakedward

    cala …: Sn var oldukça bn dayanırım her fotona..

    içimi okudun cala’m Big Smile

  • avatar qizem_pattinson

    yerim ben onu ya

  • avatar BiGlOvE...

    bu yakışıklılığın bir adı yok sanırım Eek! Eek! Eek! Eek! nedir o bakış yaaa In Love In Love In Love In Love In Love In Love In Love

  • avatar esra-twilight

    robert ın ayrılmıycak iki şeylerindn biri eleriyle saçları.. onlar yağışık ikiz sankiSmileSmile.. şeker şey..

  • avatar jasmine

    allahım böle bişi olamazyaa bu adam niee böle yakışıklıyaaa gerçi sadece yakışıklı deill ne ararsan var Smile

  • avatar twilightsaga0634

    “Daha Ne Kadar Dayanabilir ki Yüreklerimiz Bu Fotoğraflara? ” yaww bizde yürekmi kaldı Grin Grin robu sevmekten Grin

  • avatar myrob97

    benim akıl sağlığım artık kötüye gitmeye başladı robertı aklımdan çıkaramıyorum arıca bu resimleri gördükçe bana huzur variye ve delirtiyoo ahhh rob ahhhh In Love In Love

  • avatar mlssss

    In Love In Love In Love In Love süper yhhaaa ahhhahhh onu nekadar sevdiğimizi bi bilsee… In Love In Love In Love

  • “Of üstüme akrep nalan çökse daha iyiydi Rob çökünce bayağı ağır oluyor.”

  • avatar irem95

    Benim kalbim daha da dayanamaz bu ve bunun gibi fotoğraflara.. In Love In Love In Love Ama daha iyilerini görmek istiyorsam dayanmak zorundayım. Grin

  • avatar kiss

    esra-twilight: robert ın ayrılmıycak iki şeylerindn biri eleriyle saçları.. onlar yağışık ikiz sanki.. şeker şey..

    kesinlikle katılıorum rob deyince aklıma gelen ilk 10 şeyden biri elleri ve saçları Grin

  • avatar roddi86

    süper fotoğraflar…

  • avatar thomas1

    tükendim artık kalmadımmbiz de insanınz ama dimi yapma bunu bize ROB!! Grin

  • avatar Dark Passion

    Rob Kris: “Of üstüme akrep nalan çökse daha iyiydi Rob çökünce bayağı ağır oluyor.”

    ROTFL ROTFL Çok doğru söyledn cnm o bile bizi bu kadar yıkıp ezemezdi Grin Şu adama bakın yaa bi bakışı bizi eritip muma çeviriyo ROTFL

  • avatar _dilan_

    Harika fotoğraflar Grin

  • avatar yAqmuRoßerT<3

    harikaa In Love In Love In Love
    yürk daynmıck yavaş yavş yaaGrinGrinD:

  • avatar eLfrob

    DAYANAMASAM BİLE SENİN HALA YASADIĞI BİLMEK BİLE BUNU ENGELLİYO SENİ GÖREMESEMBİLE SENİN YASADIĞINI BİLMEK BNA HUZUR WERİO..roB

  • avatar ayşe

    eLfrob: DAYANAMASAM BİLE SENİN HALA YASADIĞI BİLMEK BİLE BUNU ENGELLİYO SENİ GÖREMESEMBİLE SENİN YASADIĞINI BİLMEK BNA HUZUR WERİO..roB

    aynen..

  • avatar neolla

    ah sevgilim robbbb

  • ya yeniay da bu kadar çekildiyse tutulma ve şafak vaktini aklım almıyor vuhuu Grin Grin

  • avatar paty

    herzaman iyi mi olmak zorunda…bütün kızlar onun peşine düşüyo sonra..ki biz türk kızlarıda mal bakıyoruz anca ne olurdu türkiyeye gelseydi.. Frown

  • avatar zzgt

    çok güzel çıkmış fotolarda

  • avatar leyla1075

    resmen bittim fotolara In Love In Love

  • avatar loverob

    yha millet daha yeni facebookta robert pattinson ın tam tamına 1milyon 441 bin 185 hayranı war we 183 . sırada yer alıyor …. we bende fotoğrfalara bittim Kiss Kiss

  • avatar edwardayseure

    chorock: kurrrrban olurumm

    ewtttttttttttt bitanemmm kurban olsunlar o bakışaa,o gülüşee Kiss Kiss Kiss Kiss Devil Kissing Kissing In Love In Love Eek! Grin

  • Allah’ım o saçlar o el o dudaklar aşkımm bayılırum. Sana bir kez eline dokunayım bir kez saçınla oynyayım..Big Smile başka bir şey istemiyorum Lütfen beni de yanına al.. Gel desen koşaar koşar gelir ellerim umursamaz dünyayı umursamaz yaşamı sadece senii.. hep seni beklerim gel diyen elleerini o gözlerini özlerim…

    Ayy. Ağlayaca kızlar psikolojim buozuldu.. niye biz göremiyoruzz seniiiiBig Frown(

  • avatar alicevesile

    bem kalpten gidiyorum bb

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.