Rob’ın Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: Samuel
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Lighthouse
Yönetmen: Robert Eggers
Rol: ?
Çekim Tarihi: 9 Nisan 2018
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Souvenir: Part II
Yönetmen: Joanna Hogg
Rol: ?
Çekim Tarihi: 2018 Yazı
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Roy
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Idol’s Eye
Yönetmen: Olivier Assayas
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Trap
Yönetmen: Harmony Korine
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Son Zamanların En Güzel Robert Röportajı! – 2. Bölüm

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

153 yorum alan yazıSon Zamanların En Güzel Robert Röportajı! – 2. Bölüm

  • avatar esoesesra

    süper bi röpörtajSmileSmile

  • avatar SERIFE_CULLEN

    Söylenecek sözlerin hepsini söylemiş ne söyleyebilirm ki..

    Alice çok teşekkür ediyorm bu ahrika bir röportaj ve Robert hakkında inanılmaz bir sürü yeni şey var. Onu tanımaya devam ediyoruz ve tanıdıkça daha da bağlanmaya In Love

  • avatar eliz (Ekip Üyesi)

    robert yaşadıklarının çok zor olduğunun farkında ama bundan şikayetçi değil ve şükrediyor, aynen düşündüğüm gibi. onu bazen mutsuz görebiliriz, paparazzilerden sıkılmış olabilir. bu sahip olduklarının bi bedeli sadece. sadece bununla başa çıkmayı öğreniyor.

    eclipse için şarkı yazmaya çalıştığını okuyunca çok sevindim açıkçası.. onun sesini filmde duymayı hepimizin çok istediğine dair kuşkum yok.

    Edward’ın da çoğunlukla üstünde durulmayan özelliklerine vurgu yapmış. onun bu rol için biçilmiş kaftan olduğunu bir kez daha anladım.

    çok güzel bir röportaj olmuş Smile Alice’in dediği gibi son zamanların en güzel röportajı Smile teşekkürler Alice

  • avatar pnrm

    herşeyin nekadarda farkında..üsütünden oyunlar kurulduğunun..”Aslında yazacak konuları olması için kabalaşmamı ve çılgınca şeyler yapmamı bekliyorlar. Benim bu saçma sapan dergiler açısından tek kusurum çok sakin ve sessiz olmam (güler) ” düşünceleri çok güzel yaa..doğum gününü bile rahatça kutlayamamış olması çok kötü Big Frown hep mutlu olsun istıyorum Big Smile

  • avatar JuLiDe

    paylaşım için teşekkürler alice süper bişeydi Grin bu çocuk olanüstü bi varlık yaa Razz ayrıca çokta anlamlı konuşuyor Smile

  • avatar izL

    teşekkür ederim alice süper yaa !!! Smile

  • avatar edward_

    güzel bir röportaj olmuş Ama Karmaya inandığını bilmiyordum …

  • avatar karaosmanoglu

    oyy çokta mütevazıı Heart

  • avatar asli

    ”Ben sadece normal bir insanım …”..işte bu sözün ,işte bu cümlen zaten senin ne olduğunu çok iyi anlatıyor robert..alice sizlerede ayrıca çok teşekkür ederim ..elinize sağlık .. Smile

  • avatar alice and edward love

    çok güzel

  • avatar gizemma

    böyle güzel bir röportajı bizimle paylaştığınız için tüm site yöneticilerimize teşekkür ediyorum..

  • avatar robsesif_sinem

    yemin ediyorum okurken içtenliğinden ötürü gözümden bi kaç damla döküldü bi insan bu kadar açık ve net bu kadar dürüst bu kadar içten olamaz…

  • avatar axikish

    onu tanıdıkça ona hayran kalmamak elde değil In Love

  • avatar rob_nilay

    süper

  • avatar rob_girl

    çok güzel bi röportaj gerçekten de son zamanların en iyi röportajı adminimize bu muhteşem röportajı bizim için çevirdiği için çok teşekkür ediyorum

  • avatar Peculiar Vampire

    gece robert röportajıyla yatıp sabaha bu röportajla başlamış durumdayım Smile her seferinde söylüyorum,yine söyleyeceğim cewapları o kadar içten, o kadar samimi ki… röpotaja tat katan onun samimi cewapları bence,sorular gayet normal Smile

  • avatar melisAlkan

    Alice, bu harika. Böyle röportajlarda, sanki Rob karşımdaymış da sohbet ediyormuşum gibi hissediyorum. O kadar doğal şeyler söylemiş ki… Tşekkürler AliceSmile

  • avatar robert_ceren_716

    spr röportaj olmuş yhaa In Love yolladığınız için tşk ederim alice Big Smile

  • avatar ThİrStY LoVeR

    bayıldım süper bir röportaj olmuş ellerine sağlık alice çok teşekkürler böyle röportajları okudukça robu dahada çok seviyorum çok saol Laugh Laugh Heart Heart

  • Çeviri için çok teşekkürler Alice Jump

  • avatar rob_seher

    yerim ben seni edi bebişim
    Grin Grin

  • avatar gyzem

    devamı ilki kadar muhteşem Smile Smile
    eğer karmaya inanıosa böle melek gibi bi insanın hayatı boyunca bşına bişi gelmemesi gerekir Smile

  • avatar NewYorker

    Karmaya inanıyor olması ilginç,buna bağlı olarak iyi biri olmaya çalışması falan takdir ettim gerçekten.

  • teşekkürler Alice…

  • Müzik benim diğer yarım, o beni tamamlayan birşey …..
    bu söz tamamen beni anlattı çok etkilendim ya sanırım robumla en büyük ortak noktamız bu..müziğe olan aşkımız….

  • avatar toz

    çok güzel bir roportaj ellerine sağlık alice sitemize de çok teşekkürler. Çok doğal cevaplar vermiş her zamanki gibi, (ben sadece normal bir insanım) düşüncelerini ve nerde olduğunun ne kadar farkında ve çokta alçak gönüllü her zaman böyle kalması ve değişmemesi dileğiyle. Smile

  • avatar ebu_edward

    konuşmasına bayılıyoruumm cümlelerii çok güzeell okudukça dahada okuyasım geliyo çok akıcı bi kouşması vrr In Love

  • avatar renesmeecullen06

    güzel bi röportaj Clap Grin

  • avatar renesmeecullen06

    NewYorker: Karmaya inanıyor olması ilginç,buna bağlı olarak iyi biri olmaya çalışması falan takdir ettim gerçekten.

    ya belkide çok cahil olduğumu düşüneceksniz Blush ama karma ne demek biri açıklayabilirmi acaba? Question Grin

  • avatar renesmeecullen06

    ya bu arada Rob’un oturuşu… ilk resimde koptum yaa ROTFL ne güzel sığmış o sandalyeye öleeee ROTFL

  • renesmeecullen06: ya belkide çok cahil olduğumu düşüneceksniz ama karma ne demek biri açıklayabilirmi acaba?

    zannımca ne ekersen onu biçersinin felsefeye dökülmüş hali Smile iyilik yaparsan iyilik bulursun kötülük yaparsan kötülük…

  • avatar gzdedward

    Çok güzel bir röportaj, bizimle paylaştığın için teşekkürler Alice Smile

  • avatar gzdedward

    Şimdi farkettim ki farkında olmadan Rob’un 3. fotoğraftaki halindeyim Smile

  • avatar handerobert

    röprtaj çk gzel olmşşBig Smilesöylnck tm gzllikleri rob slmş zten=)

  • SERIFE_CULLEN: Söylenecek sözlerin hepsini söylemiş ne söyleyebilirm ki..Alice çok teşekkür ediyorm bu ahrika bir röportaj ve Robert hakkında inanılmaz bir sürü yeni şey var. Onu tanımaya devam ediyoruz ve tanıdıkça daha da bağlanmaya

    kesinlikle katılıyorumm

  • avatar h_goksu

    kurban olduğum ya var mı senin gibisi şu camiada ya.cnm bnm

  • avatar eagle

    rob kendini cok iyi ifade etmis Heart Heart ne kadar sakin ve mütevazı bir hayat yasadıgınıda gösteriyor zaten robun bize bu samimi röpartjını bize ileten herkese sonsuz tsk Rose Rose Smile Smile

  • avatar nil_ssu

    Mükemmel bir röportaj olmuş.Çok teşekkürler Alice Grin

  • avatar buke

    gerçekten son zamanların en iyi rob röportajı olmuş alice teşekkürler Grin .okurken o kadar duygulandım ki bi insan ancak bu kadar dürüst ve şeffaf olabilir.anca bu kadar mükemmel konuşabilir In Love In Love

  • avatar edward_irem

    ayyyyyyyyy aşkmmm yhaaa resmen edwardın içine girmşşş nasıl tanımşş edwardı yhaaa resmen bu rolün hakkını vermşş robumm bnmm boşuna bu kdr ii oynamıoo aşkmmm In Love In Love In Love In Love In Love In Love

  • avatar bilge_soad

    “Bence bu sevdiğin kişiye ve sevgine kendini ne kadar adayabileceğin ile ilgili bir hikaye. Hepsinden öte ortaya çıkabilecek tüm problemlerle savaşmak zorunda kalmana rağmen sevecek birini bulmakla ilgili. Sizi filmde kendine çeken şey, ki bu konuda eminim; eğer aşık olur ve kendinizi tamamen bu aşka verirseniz size neler olabileceği korkusunu anlatması. ”
    Bu hikayede gerçektende rob’un dediği gibi kendimizi buluyoruz ve işte bu yüzden seviyoruz.Rob,kitapları defalarca okumuş olan ben (Biz) kadar iyi biliyor hikayeyi..Çünkü o işini severek,isteyerek yapıyor ve bulunduğu konuma inanamasa bile hak ediyor.
    Umarım bir sonra ki filmde onun güzel sesini duyabiliriz. Announce Listening to Music

  • avatar renesmeecullen06

    arizonadream: zannımca ne ekersen onu biçersinin felsefeye dökülmüş hali iyilik yaparsan iyilik bulursun kötülük yaparsan kötülük…

    teşekkürler Grin çaktım şimdi ROTFL Blush

  • avatar serimmis

    Tam bir röportaj olmuş gerçekten.Teşekkürler Alice.

  • avatar bLacKraLiche

    Bu kadar zirvedeyken böylesine ilerlemişken bir insan nasıl böyle alçak gönüllü olur anlamakta zorlanıyorum ben… Para insanı değiştirir derler bu bir derece doğru bazı yanılgılar dışında ama ilgiye karşılık şımarmamak… Kesinlikle gerçekten mütevazi olmayı gerektirir bence. Robert gerçekten içten, mütevazi veee harikaaaaa xD In Love Röpörtaj süperdi. 2 parça verildiği için 2. yarıyı merakla bekledim ve ona bi kez daha hayran oldum (: karmaya inanıyo olması beni şaşırttı nedense… Ama herkesin kendi görüşü , inancı. Onu olduğu gibi mükemmele 1 adım kala kabul ediyorum. GrinGrin

  • avatar sekrittt

    sen nesin böyle ya bi insan bu kadar mütevazi bu kadar içten bu kadar bu kadar mmmm çarpıcı çekici tapılası olamaz olamaz.diyrdum ama sen btün kuralları yıkıyorsun rob harikasın… In Love In Love Heart Heart roportajda harika bu arada onu bu kadar içten görmek çok hoss Clap

  • avatar twilightsaga0634

    “” Doğumgünümü her zaman gittiğim yerde kutlamak istedim, ve bu kesinlikle yanlış bir karardı. Orası çok kalabalıktı ve iyi zaman geçiremedim. “” benim evime gelip kutlasaydın Grin ayrıca röportaj müthiş valla

  • avatar NewYorker

    renesmeecullen06: ya belkide çok cahil olduğumu düşüneceksniz ama karma ne demek biri açıklayabilirmi acaba?

    yooo düşünmüyorum Smile
    uzak doğu dinlerinde kullanılan bir terim,dünyada milyonlarca insanın inandığı bir yasa, karma yasası olarak geçer.karma yasası her yaşamın, önceki yaşamlarda yapılan hareketlerin sonucu olarak belirlenmesidir,yani her hareketin bir sonucu vardır.her yaşam ve her yaşamdaki koşullar geçmiş yaşamda yapılan davranışların birleşimidir ve o yaşamda yapılacak davranışlar gelecek yaşamı etkiler.reenkarnasyondan farklı birşeydir

  • avatar busramiz

    mükemmel bi röpörtajdıı…

  • avatar lady_bella

    inanılmaz ya bir insan nasıl o kadar km uzaklıktan beni(bizi) kendine aşık etti anlamıyorum ama bu durumdan çok memnunum belki birgün onunla tanışırım(Z) ve aynen bu roportajda ki gibi sohbet ederiz Smile alice cim ve sitede emeği geçen herkes gerçekten çok sağolun ve bizi robsuz bırakmayın Heart Heart Heart

  • avatar nihal

    alice bi çevirmen olarak önce şunu belirtmeliyim ki çok iyi bir çeviri yapmışsın.
    rob’un bu mütevazi hallerine bayılıyorum.kesinlikle şımarmıyooooo.ona kendine hayran bırakan özelliklerinden biride bu olsa gerek Heart Heart Heart

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.