Rob’ın Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

The Lighthouse
Yönetmen: Robert Eggers
Rol: Ephraim Winslow
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi:19, 20 ve 21 Ekim - Filmekimi 2019
Film ile İlgili Haberler

The King
Yönetmen: David Michôd
Rol: The Dauphin
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: 1 Kasım 2019 Netflix
Film ile İlgili Haberler

Waiting for the Barbarians
Yönetmen: Ciro Guerra
Rol: Mandel
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Tenet
Yönetmen: Christopher Nolan
Rol: ?
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: 17 Temmuz 2020
Film ile İlgili Haberler

The Batman
Yönetmen: Matt Reeves
Rol: Batman/Bruce Wayne
Çekim Tarihi: 6 Ocak 2020
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: 1 Ekim 2021
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Preston Teagardin
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: 2020 Netflix
Film ile İlgili Haberler

The Stars at Noon
Yönetmen: Claire Denis
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Joy Dergisi: Son Zamanların En Güzel Robert Röportajı!

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

92 yorum alan yazıJoy Dergisi: Son Zamanların En Güzel Robert Röportajı!

  • avatar gizem akar

    ilk resim harika yaa bayıldımmm <3<3

  • avatar eliz (Ekip Üyesi)

    evet Rob hakkında o kadar çok şey biliyoruz ki Smile Boxerının markasına kadar Grin

    ayrıca “neredeyse arkasını gösteren berrak gözleri”‘nin karşısına geçip uzun uzun bakmak isterdim, ama herkese kısmet olmuyor. çok güzel sıfatlar kullanmışlar Rob için, etkilendim doğrusu Smile

  • avatar gzdedward

    Yatmadan son kez bakayım dedim ama bunları gördükten sonra nasıl uyurum, bilemiyorum Smile çok güzell.. In Love

  • avatar jacob-edward

    fotoğraflar da, röportaj da çok güzel… ama artık bazı röportajlarda da farklı sorular sorsalar süper olurGrin

  • avatar Peculiar Vampire

    bi gecede çok fzla doz Rob olurdu zaten yawaş yawaş düzenli bi şekilde daha iyi Wink yatmaktan bir saat önce kapamalıyım bu siteyi şu haber bu haber of resim derken gidiyo uyku Big Smile bu röportajdan sonra gitmemesi imkansız zaten :=) resimler çok güzel özellikle yazının üstnde ki..

  • avatar pnrm

    gerçektende ilk paragrafta rob için söylenenler müthiş..sıcak ve büyüleyici..bide sanki gözleri bi başka çıkmış bu resimde..şöyle kafamı hafif sağa dğru yatırıp baktığımda Big Smile daha derin gözlerimin içine içine bakıyor sanki..yada hayal görüorum artık pc yi kapatıp yatmam lazım Grin
    teşekkürler alice..rüyamda olacagnın garantisini verebiliorum bu bakştan sonra Grin In Love

  • avatar ebru05

    iLk resim muhteşem!
    ‘neredeyse arkasını gösteren berrak gözleri’ Smile
    hiçbir şey diyemiyorum Grin

  • avatar waybill

    ya bisi dicem bu herkes için oluyo mu bilmiyorum ama onun şu ilk resmini gördüğümde midemde bişiler kıpraşmaya basladı sonla da bulanmaya ve deli gibi gülmeye basladım dudaklarım kendiliğinde kıvrılıyo farketmeden gülüyorum bu ne demek bilen varsa sölesin yaaa Confused

  • avatar ebru05

    waybill: ya bisi dicem bu herkes için oluyo mu bilmiyorum ama onun şu ilk resmini gördüğümde midemde bişiler kıpraşmaya basladı sonla da bulanmaya ve deli gibi gülmeye basladım dudaklarım kendiliğinde kıvrılıyo farketmeden gülüyorum bu ne demek bilen varsa sölesin yaaa

    aynısı -buLantı hariç Smile-bende de oLuyor
    ben buna aşk diyorLar diye duydum ama pek inanmadığımdan varLığına çok önemsemedim,üşütmüşümdür diyip geçtim =)
    sonra robertın fanı oLdum Grin

  • avatar ozyurt

    yaa ilk resim beni benden aldıı uzaklara götürdü resmen o ne bakıştır yaa In Love In Love

  • ozyurt: yaa ilk resim beni benden aldıı uzaklara götürdü resmen o ne bakıştır yaa

    Hobareyy oraya gelirsem seni heyecanlandırırım bakışı Grin

  • avatar meltemynr

    Harika bir kişiliği var.Çok yakışıklı olmasına rağmen bence kişiliğinin güzelliği ,yüzünün güzelliğini geçiyor.İnşallah hayatı boyunca çok mutlu ve başarılı olur. Heart Rose

  • avatar ozgedward35

    günsydınnnn !!!

  • avatar gizemma

    onun hakkında çok şey bildiğimiz doğru..

  • meltemynr: Harika bir kişiliği var.Çok yakışıklı olmasına rağmen bence kişiliğinin güzelliği ,yüzünün güzelliğini geçiyor.İnşallah hayatı boyunca çok mutlu ve başarılı olur.

    katılıyorum inşallah

  • ya o birinci resimde boncuk boncuk gözleri bana bakıyor ya dayamıyorum Allah’ım…. Eek!

  • avatar krisbel

    röportaj,resim hepsi süper ilk paragrafta rob umu çok gzl tanımlamışlar alçak gönüllü açık sözlü rob um bnm zaten fotoğrafa bişey diyemiyorum…çarpıldım In Love In Love aşkımmmm ya Kiss Kiss

  • avatar aysan

    çeviriler için teşekkür ederiz Alice. Röportajın devamını dört gözle bekliyorum Smile

  • avatar toz

    Bazı insanlar vardır doğuştan bir ışıkla doğarlar hani derler star ışığı Rob kesinlikle öyle biri. Eğer alacakaranlıkta oynamasaydı eninde sonunda bir yerlere gelirdi tabi bu belki biraz zaman alırdı ama şimdi kestirmeden gitmiş oldu. Her ropörtajında bunu biraz daha belli ediyor sanki. Röpartaj çevirisi için teşekkürler Alice devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

  • avatar ozyurt

    numb: Hobareyy oraya gelirsem seni heyecanlandırırım bakışı

    belli belli gayette etkisini gösterdi bakışı üzerimdeGrin

  • avatar cullan

    bu çocuğun içinde sıkışan bi utangaçlık var bütün o aniden yakalanışlarıda bunu gösteriyor aslında bu kadar ilgiden rahatsız bence korkuyor ve hiç şımarık değil bu yaşda bu olgunluk pesss..başkası olsaydı ortamın canını okurdu

  • avatar roddi86

    çok güzel bir röportaj . devemını bekliyoruz

  • avatar naughty_girl

    resimede bayıldım röportajada Heart Heart Heart ne kadar tatlı ya Kissed bi o kadarda utangaç

  • avatar nil_ssu

    Röportajın devamını sabırsızlıkla bekliormm Smile

  • avatar berfin_edwardkolik

    vay be roba bakar mısınız? Kissed

  • avatar SERIFE_CULLEN

    ‘Gözleri, neredeyse arkasını gösteren berrak gözleri ile bize dikkatlice bakıyor ve aklımız başımızdan gidiyor. Onun büyüsüne karşı koymak kolay değil! Dürüstlüğü bizi çok etkiliyor, öyle ki karşımızda bir erkek divadan çok yavaş yavaş keşfettiğimiz duyarlı bir adam var. Sıcak ve büyüleyici.’

    Röportajı yapan kişinin bile bunları farketmesi olağanüstü birşey. Bu adamı tanımaya başlayıp etkilenmeyecek, büyüsüne kapılmayacak ve onu sevemeyecek kimsenin olacağına inanmıyorum. Müthiş bir röportaj Alice devamını versin diye dua edelim biran önceSmile

    Ve fotoğrafına bittim melek yüzlüm benim In Love on top of the world!!!

  • avatar lady_bella

    SERIFE_CULLEN: Evet, aslında bu her şeyin içinde en garip olanı. Örneğin, ben henüz Yeni Ay’ın son halini görmedim, ve şu ana kadar bu konuda o kadar çok yorum ve fikir okudum ki. Bu benim anlayamadığım bir şey. Sanki senden başka herkes senin geleceğini görebiliyor veya senin hayatın hakkında senin olduğundan daha fazla bilgiye sahip.

    düşüncelerimizi bu kadar iyi anlatamazdık heralde teşekkürler..

  • avatar twilightpoison

    tesekkürler Alice.cok samimi bir röportaj olmus.devaminin en yakin zamanda bekliyoruz.

  • avatar bilge_soad

    Fotoğraf müthiş,röportaj daha da müthiş.. bayıldım resmen.Devamı için sabırsızlanıyorum.Onun hakkında daha fazla şey öğrenmek,onu anlayabilmek çok hoş.Teşekkürler Alice(admin).

  • avatar robert_didem

    teşekkürler alice her zmn ki gibi yine harikasın Yes keşke röportajın tamamını okuyabilseydik okumaktan bıkmazdık eminim Grin zaten ilk resim bizi kendimizden aldı gözleri bitirdi In Love In Love Heart Heart röportajın uzunlugu bizi bundan daha fazla etkilemezdi herhalde ROTFL

  • avatar irem95

    “şans, evet bu işin temeli, ama söz konusu şans yetenek ve sihir ile elele gelmeseydi, her şey kısa bir hikaye olarak kalacaktı.”

    Bu bölümü çok beğendim şans,sihir ve can alıcı nokta olan yetenek…onun sihirli biri olduğunu az çok biliyorum..beni bu kadar etkilemesi düşüüncelerimden çıkmaması ve arada bu kadar kilometrenin olması bana sihir gibi geliyor… Smile

    “Çok garip. Ben her şeyin çok hızlı bir şekilde gerçekleştiğini söyleyebilirim. Sanki hayatta ileri sarıyorum. Sanki etrafımdaki her şey 1000 m/s hızla ilerliyor. Bir filmi ileriye sarar gibi.”

    gerçekten garip…ama bu senin eserin rob.. Wink senin başarın sayesinde olan normal bir şey…Smile

  • avatar ozyurt

    adminim devamını ne zaman göndereceksin acabaa?

  • avatar nessie-jake

    Süpersin Robummm !!! Heart devamı ne zaman glecek ya merak ettim Question Question Question

  • avatar nil_ssu

    devamı ne zaman gelicek.. Question

  • o ne masum bir bakıştır öyle Heh Heh Neutral Neutral

  • avatar robert_ceren_716

    söliyecak bi söz bulamıorum çok msum bakıo yhaa Rose Heart

  • avatar rob.dan

    bitanemsin robmmm In Love ılk foto cok guzel gozlerıne bıttımm Heart

  • avatar accu

    Teşekkürler Alice çeviri için. Çok güzel bir röportaja benziyor, devamını merakla bekliyorum. Rob’un röportajlarını okumak, izlemek benim için büyük bir keyif…Sevgim katlanıyor her defasında hele böyle muhteşem pozlar da eklenince mest olmamak elde değil ki In Love In Love

  • avatar em

    cidden ya mukemmel rob seni seviyorum tskk alice

  • avatar rob_irem

    eliz (Ekip Üyesi): evet Rob hakkında o kadar çok şey biliyoruz ki Boxerının markasına kadar ayrıca “neredeyse arkasını gösteren berrak gözleri”‘nin karşısına geçip uzun uzun bakmak isterdim, ama herkese kısmet olmuyor. çok güzel sıfatlar kullanmışlar Rob için, etkilendim doğrusu

    gerçektende boxerının marksına kadar özel haytnıı didik didik ediyoruz

  • avatar ebu_edward

    ayyy süpeeerr yaa çok beğendiimm <3 devamını çok merak ediormm

  • avatar mls34

    sper devamı çabukkkk gelsnnnnnnnnnnnnn

  • avatar gyzem

    çok teşekkürler alice Smile Smile
    uzun zamndan sonra ilk defa bizim gibi seven bir gazeteci yazmış sanki cümlelerin duruluğu çok hoş Smile Smile

  • canım ya o kadar sıcak ki. yanında olmadığım halde taa buralardan hissedebiliyorum onun bu konuşmaları yaparkenki sıcaklığını, dürüstlüğünü. Umarım hiç değişmez hep böyle bizim aklına geleni söyleyen Rob’umuz olarak kalır ve Alice teşekkürler…

  • avatar rob_seher

    resimler harika

  • avatar rob_fatma

    bence de seher Big Smile

  • avatar eagle

    rob röportajlarını okumaya bayılıyorum cünkü ck samimi …………….. Smile Smile Smile Smile

  • avatar ezgi

    eliz (Ekip Üyesi): evet Rob hakkında o kadar çok şey biliyoruz ki Boxerının markasına kadar ayrıca “neredeyse arkasını gösteren berrak gözleri”‘nin karşısına geçip uzun uzun bakmak isterdim, ama herkese kısmet olmuyor. çok güzel sıfatlar kullanmışlar Rob için, etkilendim doğrusu

    yaa neymiş boxerının markası çok merak eettim şimddi ya görünce hemen söle bana yoksa bu gece uyyuyamam

  • avatar aleyna-edward

    offffffffff çok ama çok tatlı resme bayıldımm çok güzel ama sanırım hayatıda bi iki saniyeliğinede olsa göremicem Shock Big Frown

  • avatar edward-hazal

    roportaj ingilizce mi ingilizceyse ben şöyle bir göz gezdirdim hiç görmediğim bilmediğim kelimeler varda

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.