Rob’ın Saati

Türkiye’nin İlk Robert Pattinson Hayran Sitesi – Kaynağından Doğru ve Kaliteli Haber;

Bizler robertpattinson-tr.com ekibi olarak, tamamen Robert Pattinson’ın Türk Hayranlarını Rob’un hayatındaki gelişmelerden haberdar etmek amacı ile bu siteyi oluşturduk. Üzülerek belirtiriz ki, kendisine olan hayranlığımız dışında Robert Pattinson ile uzaktan, yakından herhangi bir ilişkimiz yoktur.

Bizi Facebook’dan da takip edin..!!

Bizi Twitter’dan da takip edin!

Gelecek Dünyalar!

High Life
Yönetmen: Claire Denis
Rol: Monte
Vizyon Tarihi: 3 Mayıs 2019
Film ile İlgili Haberler

Damsel
Yönetmen: David Zellner
Rol: Samuel
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

Tenet
Yönetmen: Christopher Nolan
Rol: ?
Çekim Tarihi: 22 Mayıs 2019
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: 17 Temmuz 2020
Film ile İlgili Haberler

The Batman
Yönetmen: Matt Reeves
Rol: Batman/Bruce Wayne
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: 25 Haziran 2021
Film ile İlgili Haberler

The Stars at Noon
Yönetmen: Claire Denis
Rol: ?
Çekim Tarihi: ?
Bitiş Tarihi: ?
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Lighthouse
Yönetmen: Robert Eggers
Rol: Ephraim Winslow
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The King
Yönetmen: David Michôd
Rol: The Dauphin
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: 2019 Netflix
Film ile İlgili Haberler

Waiting for the Barbarians
Yönetmen: Ciro Guerra
Rol: Mandel
Durumu: Tamamlandı
Vizyon Tarihi: ?
Film ile İlgili Haberler

The Devil All the Time
Yönetmen: Antonio Campos
Rol: Preston Teagardin
Durumu: Post-Production
Vizyon Tarihi: 2020 Netflix
Film ile İlgili Haberler

Ülkelere Göre Ziyaretçi Dağılımı

free counters

Bizce Rob – Alacakaranlık Filmi Hakkında Düşünceler

İçeriği sadece premium üyeler görebilmektedir. Lütfen kayıt olunuz. Eğer kayıtlı bir kullanıcı iseniz, lütfen giriş yapınız.

Mevcut Kullanıcı Girişi

Kullanıcı Adı
Şifre
  Beni Hatırla
 

Yeni Kullanıcı Kaydı

Lütfen sayfanın sağ tarafında gördüğünüz META bölümünde yer alan "Kayıt Ol"a tıklayınız
   
   

136 yorum alan yazıBizce Rob – Alacakaranlık Filmi Hakkında Düşünceler

  • avatar eclipse_96

    ya stephenie meyer olmasaydı biz robumuzu daha az görürdükkk iyi varsın stepp Grin

  • avatar twilight_colic07

    eclipse_96: ya stephenie meyer olmasaydı biz robumuzu daha az görürdükkk iyi varsın stepp

    katılıorum birde site için saol

  • avatar cilek

    Bence de öyle,çünkü robert pattinson ve kristen stewart bu filmi çok iyi oynuyor.onlardan başka kimse bu filmi başaramaz bence bir kere bu filmde ünlü olmuşlar zaten…. Smile Smile

  • avatar eclipse_96

    önemli diil

  • avatar alicejasper

    Katılıyorum bndeee Grin

  • avatar burningdusk

    Genel anlamıyla katılıyorum yani müzik seçimi ,biyoloji dersi fala güzeldi ama bazı alt sahnelerin hem kitapla bir ilgisi yoktu.Hem de sıkıcıydı ve bazı önemli sahneler gerçekten atlanmıştı.Bir kan grubu sahnesi mesela ya da Bella Edward’ın vampir olduğunu ona ormanda söylemiyordu gibi…Robert pattinson diye söylemiyorum tamemen tarafsız olarak Edward rolünü gerçekten çok güzel oynadı ama Kristen Bella rolünü yapamadı.Ben filmde onun cephesinde aşkı biraz sıradan buldum.Fiziksel olarak yakışabilir ama duygu olarak beğenmedim.Filmin mavi tonları beni çok etkiledi.Ayrıca ne olursa olsun Catherine Hardwicke teşekkür etmek lazım.Kimse Robert’ı bu role seçecek kadar cesaretli olamazdı.Ona sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Heart

  • avatar burningdusk

    “Her gördüğümüz erkekte artık Edward Cullen’ı değil Edward Cullen’ın Robert Pattinson’da vücut bulmuş halini aramaya başladık.” bu söze gerçekten katılıyorum.Biz sadece Edward cullen’ı değil iksinin karışımını seviyoruz. Heart

  • avatar terliksi

    kris ve rob iyi seçmişler bence birbirlerine uyuyorlar hem de çok güzeller özelliklede rob off o bir şah eser… Big Smile

  • avatar zzgt

    burningdusk: “Her gördüğümüz erkekte artık Edward Cullen’ı değil Edward Cullen’ın Robert Pattinson’da vücut bulmuş halini aramaya başladık.” bu söze gerçekten katılıyorum.Biz sadece Edward cullen’ı değil iksinin karışımını seviyoruz.

    evet aynen katılıyorum.böylece de çok şey istemiş oluyoruz işte.mesela bir çikolatanın hem aynı lezzette hem sıfır kalori olması gibi bir hayalim vardır, yarışabilirler bu iki hayal imkansızlık konusunda Razz

  • avatar frozenheart

    Filmin Victoria’nın “Ben hala buradayım, bende kurtulamazsınız.” Bakışını ise kaçırmış olanlar üzülmeli’ bunu kitabı okumayan tüm arkadaşlarım kaçırmıştı ama gereksiz yere baloya katılması ve filmin sonunun onun gözyaşlarıyla bitmesi buna sebeptir.ben robert’den hp’de de büyülenmiştim ama bu film onu asla unutulamayacak,her yönüyle mükemmel bir karakterler birleştirdi.herkes robert’ı edward olarak birçok kez hayal edip,rüyalara daldı ama unutmamak gerek ki bir gün bu rol da bitecek ve başka rollerde karşımıza çıkacak.biz onu her rolüyle hayal edip duracağız.umarız yine böyle romantik filmlerle karşımıza çıkar ve hayallerimizde yormaz… Wink

  • avatar kbr

    New Moon’u görmek için can attığımız şu günlerde yapılabilecek en iyi şeyi yapmışsın Renee.Okurken filmi baştan izlemiş gibi oldum.Gerçekten bu film insanın içinde birşeyleri dürterek uyandırıyor.Serinin tamamlanmasını çok istiyor ve bir o kadar da biteceği günden korkuyorum.
    Teşekkürler Renee. Smile

  • avatar gln

    ben Catherine’nın kitabın çoğunu filme soktuğunu düşünmüyorum. bugün alacakaranlık filmi için 2 uç nokta varsa-çünkü ya bu filmden nefret ediliyor ya da çok seviliyor- bunun kitaptaki çoğu sahnenin filmde yer bulmamasından kaynaklandığını düşünüyorum.

  • avatar dewolinaPattz

    eclipse_96: ya stephenie meyer olmasaydı biz robumuzu daha az görürdükkk iyi varsın stepp

    Aynen, onun sayesinde Rob’Lı 4 film görücez Grin

  • avatar kbrobert.

    ben her gece onu düşünerek uyuyrm valla itiraf edeym In Love In Love rob rob rob rob robbbbbbbbbbbbbbb

  • avatar burningdusk

    Bu bölüm tam benim için yapılmış.Gerçekten eleştirilecek .ok sahne var.
    1.Sakarlığıyla ünlü Bella’nın ağaç dallarında yürümesi biraz saçmaydı
    2.Çayırlıktaki ilk öpüşme sahnesi yoktu ve diğer öpüşme sahnesi de çok abartılmıştı
    3.Kan grubu sahnesi yoktu.
    4.Edward bella’yı kendi evlerine götürdüğünde Edward’ın ailesinin italyan yemekleri yapması
    5.Rosalie’nin kız italyan mı bari diye sorması saçmaydı.
    6.Edward’ın vampir olduğunu Bella ona yemekten dönüşte arabada söylüyordu.Çayırlığa Edward onu götürüyordu.Kendileri okuldan direk ormana gitmiyorlardı.

    ben sadece biyoloji dersini,edward’ın james ile kavgasını ve balo sahnesini beğendim.eğer bu film stephenie meyer’in kitabının filmi ise ona uygun olmalıydı ama dediğim gibi müziklere hayran kalmamak mümkün değildi.Let me sign bulunduğu sahneye cuk oturmuştu.decode,radiohead,iron and wine’in şarkıları müthişti.Mavi renk harikaydı ve oyuncu seçimlerine diyecek laf yoktu. Heart

  • avatar tugcEdward

    filmde bazı sahnelerin kitapla alakası olmasa da ben filmi çok sewiorm =) ilk olarak filmi izleyen we snra ktplara saran bi insn olarak(xD) filmdeki yanlışların pek anlaşılmadığını rahatlıkla söyleyeblrm, yani bnm gibi ilk filmi izleyenler filmdeki yanlışlıkları pek anlayamaz ztn filmde herkes kndini edward*a kaptırdığı için detayları düşünemezler xD

  • avatar kbrobert.

    gln: ben Catherine’nın kitabın çoğunu filme soktuğunu düşünmüyorum. bugün alacakaranlık filmi için 2 uç nokta varsa-çünkü ya bu filmden nefret ediliyor ya da çok seviliyor- bunun kitaptaki çoğu sahnenin filmde yer bulmamasından kaynaklandığını düşünüyorum.

    ben sana sonuna kadar katılyrm gerçektn sevenler ve sevmeyenler tam da bu şekilde oluştu.bütçe yetmediği için böyle old.yönetmen söylüyor.bakalım new moon u bütçe yetmediği için bıraktı ama twilight tan daha ii olursa eğer Catherine Hardwicke e çok kızarm.

  • avatar burningdusk

    gln: ben Catherine’nın kitabın çoğunu filme soktuğunu düşünmüyorum. bugün alacakaranlık filmi için 2 uç nokta varsa-çünkü ya bu filmden nefret ediliyor ya da çok seviliyor- bunun kitaptaki çoğu sahnenin filmde yer bulmamasından kaynaklandığını düşünüyorum.

    evet bugün gerçekten iki uç nokta var.bu yorumuna çook katılıyorum ben bu konuda çok ama çok dertliyim. Frown

  • avatar burningdusk

    kbrobert.: ben sana sonuna kadar katılyrm gerçektn sevenler ve sevmeyenler tam da bu şekilde oluştu.bütçe yetmediği için böyle old.yönetmen söylüyor.bakalım new moon u bütçe yetmediği için bıraktı ama twilight tan daha ii olursa eğer Catherine Hardwicke e çok kızarm.

    parası olsa da ben o sahneleri koyacağını sanmıyorum.rüye sahnesi koyardım diyor hala geçen gün bir röportajında.Ben new moon’u çok seveceğimi düşünüyorum.çünkü chris weithz şu ana kadar fragmanlarda görmek istediğimiz her sahneyi hakkıyla vermiş gibi görünüyor ve filminde sarı renk kullanmış bilmem farkettiniz mi? Question

  • terliksi: kris ve rob iyi seçmişler bence birbirlerine uyuyorlar hem de çok güzeller özelliklede rob off o bir şah eser…

    Kesinlikle katılıyorum tüm oyuncuları yerli yerinde seçmişler kris ve robumuz muhteşem ikili bir ortam kurmuşlar……

  • avatar gln

    burningdusk: evet bugün gerçekten iki uç nokta var.bu yorumuna çook katılıyorum ben bu konuda çok ama çok dertliyim.

    site adı veremiyorum ama türkiyenin sinemayla ilgili en önemli sitesinde millet birbirine girmiş durumdaSmile çok abartıldığını düşünenlerle alacakaranlık fanları birbirine girmiş durumda. ben de senin yorumuna katılıyorum özelliklede rosalienin kız italyanmı bari demesi çok abesti

  • avatar gln

    kbrobert.: ben sana sonuna kadar katılyrm gerçektn sevenler ve sevmeyenler tam da bu şekilde oluştu.bütçe yetmediği için böyle old.yönetmen söylüyor.bakalım new moon u bütçe yetmediği için bıraktı ama twilight tan daha ii olursa eğer Catherine Hardwicke e çok kızarm.

    aynen bende

  • avatar frozenheart

    Catherine’nin emeğine saygı gösteriyorum ama kitabın katledilmesinde payının olduğu görüşündeyim yalnız; o bir yönetmen ve sahne seçimi işi kitabı filme uyarlayan Stephenie Meyer ve Melissa Rosberg.Yani onların bu gereksiz sahneler koyup ; asla vazgeçilmeyecek sahneleri koymaması da bir tuhaf.sonuçta hangi sahnelerin ses getireceğini biliyorlar ve parayla ilgisi yok bunun.gereksiz sahneler çeilmeyip gerekli olanlar çekilebilirdi.umarım ki aynı hayal kırıklığını New Moon’da yaşamayız:tek umudum…

  • avatar BiGlOvE...

    burningdusk: “Her gördüğümüz erkekte artık Edward Cullen’ı değil Edward Cullen’ın Robert Pattinson’da vücut bulmuş halini aramaya başladık.” bu söze gerçekten katılıyorum.Biz sadece Edward cullen’ı değil iksinin karışımını seviyoruz.

    bı söze katılmamak elde gerçktn öyle… herkesi onunla kıyaslar oldum herkesde edward ı veya robu arıyorum ama kmse onun gibi olamıo… sen çok başkasın rob Heart Heart Heart Heart Heart Heart

  • avatar zzgt

    bence new moon twilight’ı zor aşar.catherine ilk filmde elindeki kısıtlı imkanları harika değerlendirmişti.özellikle bazı sahnelerde oyuncuların yüzüne yaptığı yakın plan çekimler çok anlamlıydı.seriye kadın bir yönetmenin bakış açısı bir erkeğinden çok daha anlamlı hem.new moon’un yönetmeni daha önce bir kaç vasat işi bulunan bir insan.müzik kullanımının alacakaranlığa yaklaşabileceğini hiç sanmam.üstelik bella’nın iç dünyasını anlamayı başarsa bile yansıtmayı becerebilecek mi acaba? tanıtımlarda kristen stewart’ın performansını hiç beğenmediğimi söylemem lazım.üstelik senarist değişmedi.tek değişen yönetmen ve bütçe.umarım iyi olur ama büyük ihitimalle ilk izlediğimde büyük bir hayalkırıklığına uğrayacağım.
    alacakaranlıkla ilgili en kötü şey bella’nın edward’ın vampir olduğunu öğrendiği sahneydi.sondaki kavga sahnesinde de edward bella’nın daha beter yaralanmasına neden oldu onu düşürürerek.bu noktaları da kınıyorum.zaten çok farkı yoktu ama iice hollywood kıvamına getirmişler kitabı.ayıp ayıp …

  • avatar DuYgUpAtTiNsOn

    bnce film çok gsldi oyuncular da gayet başarılılardı ve cup die oturmuşlardı role ama keşke kitaba daha yakn yapılsaydı çnkü edward ve bella*nın çok gsl sahneleri ve konuşmaları vardı..serinn dier filmlerini bn de sabırsızlıkla bekliorm..Bu arada”Robert Pattinson Edward Cullen’ın hayallerimizde edindiği mükemmellik statüsünü alaşağı ediyordu.” sözüne hiç inanmıorum kesinlikle kimse bu kadar uyamazdı bu role ztn Robert hayallerimzde çoktan mükemmellik statüsünü elde etti her haliyle.. Heart

  • avatar duygu2222

    film cok güzeldi ya

  • avatar accu

    Açıkcası kaç kere izlememe rağmen ben hala filmden memnun kalamadım bir türlü.Bütçenin kısıtlı olmasını anlıyorum ama zaten bir Yüzüklerin Efendisi ve ya Harry Potter kadar zorlayacı bir film değildi efekt konusunda. Zaten bizlerin görmek istediği işin efekt kısmı değil romantizm kısmıydı ve ben kendi adıma koskoca filmde dans sahnesi hariç etkilenmedim izlerken. Sanki sıradan bir film izliyordum. Rob kötü mü oynadı ondan mı? hayır kesinlikle ama romantizm de tek taraflı yaşanmıyor Kristen’ın bakışlarında Bella’nın sevgisini göremedim ben, senaryo da buna eklenince… ben film konusunda çok doluyum daha söylenecek çok şey var ama Rob’la tanışmama vesile olduğu için minnattarım onun için en iyisi susayım Grin Velhasıl nacizane fikirlerim bu yönde Smile

  • avatar twilightedward

    bnce film güseldi catherine hardwicke önmli konularda riskli karrlar aldı ama bana sorarsanıs değdi o zmanlar çok tepki almıştı ama dediğim gibi değidi film çok güsel değildi ama güseldiGrin Grin ayyh türkçem mi bozuluo bnm yha Grin DOH!

  • avatar gln

    accu: Açıkcası kaç kere izlememe rağmen ben hala filmden memnun kalamadım bir türlü.Bütçenin kısıtlı olmasını anlıyorum ama zaten bir Yüzüklerin Efendisi ve ya Harry Potter kadar zorlayacı bir film değildi efekt konusunda. Zaten bizlerin görmek istediği işin efekt kısmı değil romantizm kısmıydı ve ben kendi adıma koskoca filmde dans sahnesi hariç etkilenmedim izlerken. Sanki sıradan bir film izliyordum. Rob kötü mü oynadı ondan mı? hayır kesinlikle ama romantizm de tek taraflı yaşanmıyor Kristen’ın bakışlarında Bella’nın sevgisini göremedim ben, senaryo da buna eklenince… ben film konusunda çok doluyum daha söylenecek çok şey var ama Rob’la tanışmama vesile olduğu için minnattarım onun için en iyisi susayım Velhasıl nacizane fikirlerim bu yönde

    romantizmden başka etkileyecek bi olay yoktu kısmına katılıyorum.zaten hepimizi çeken bi romantizm yani Allahtan o varmış

  • avatar sekrittt

    burningdusk: Genel anlamıyla katılıyorum yani müzik seçimi ,biyoloji dersi fala güzeldi ama bazı alt sahnelerin hem kitapla bir ilgisi yoktu.Hem de sıkıcıydı ve bazı önemli sahneler gerçekten atlanmıştı.Bir kan grubu sahnesi mesela ya da Bella Edward’ın vampir olduğunu ona ormanda söylemiyordu gibi…Robert pattinson diye söylemiyorum tamemen tarafsız olarak Edward rolünü gerçekten çok güzel oynadı ama Kristen Bella rolünü yapamadı.Ben filmde onun cephesinde aşkı biraz sıradan buldum.Fiziksel olarak yakışabilir ama duygu olarak beğenmedim.Filmin mavi tonları beni çok etkiledi.Ayrıca ne olursa olsun Catherine Hardwicke teşekkür etmek lazım.Kimse Robert’ı bu role seçecek kadar cesaretli olamazdı.Ona sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

    buna bende katılıyorum biraz ama yinede film hakkındaki düşüncelerim olumlu yani bilemiyorum birşeyler eksik gibi geliyor ama tamamlayıcı etken sanırım benim için rob olduğundan filmi izlerken her sahnelerinesine bayılıyorum birde su bellanın çayır sahnesinde edwardtan biraz korkmus olması yani bunu göstermeleri bana daha olumlu gelmişti.karısıık duygular içindeyim rene görüslerin harika yine bende olumlu bir izlenim yarattı bu yazı Big Smile işin içinde rob olunca ben hep karısıgım zaten ah ah Wink Cyclops Eek!

  • avatar irem_cullen

    burningdusk: parası olsa da ben o sahneleri koyacağını sanmıyorum.rüye sahnesi koyardım diyor hala geçen gün bir röportajında.Ben new moon’u çok seveceğimi düşünüyorum.çünkü chris weithz şu ana kadar fragmanlarda görmek istediğimiz her sahneyi hakkıyla vermiş gibi görünüyor ve filminde sarı renk kullanmış bilmem farkettiniz mi?

    evet ya kadın hala tutturmuş’rüya sahnesi koyardım’ diyo yaa.bu arada sarı nekli golden çekimler süper olmuş bnce maviden çok daha iyi!!

  • avatar guest

    film de zaten çk hata gözden kaçmış pek kaliteli bi film oldunu söleyemem Smirk Ama filmi Robert güzelleştirdi ondan tuttu bu film …Romantizme diyecek söz yoK Heh Heh Heh In Love

  • avatar robmania

    burningdusk:
    Genel anlamıyla katılıyorum yani müzik seçimi ,biyoloji dersi fala güzeldi ama bazı altsahnelerin hem kitapla bir ilgisi yoktu.Hem de sıkıcıydı ve bazı önemli sahneler gerçekten atlanmıştı.Bir kan grubu sahnesi mesela ya da Bella Edward’ın vampir olduğunu ona ormanda söylemiyordu gibi…Robert pattinson diye söylemiyorum tamemen tarafsız olarak Edward rolünü gerçekten çok güzel oynadı ama Kristen Bella rolünü yapamadı.Ben filmde onun cephesinde aşkı biraz sıradan buldum.Fiziksel olarak yakışabilir ama duygu olarak beğenmedim.Filmin mavi tonları beni çok etkiledi.Ayrıca ne olursa olsun Catherine Hardwicke teşekkür etmek lazım.Kimse Robert’ı bu role seçecek kadar cesaretli olamazdı.Ona sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

    aynı fikirdeyim

  • avatar Papatya

    evet film çoğu yerde kitaptan kopuk ama yinede sinemadan çıktıktan sonraki halimi düşününce filme haksızlık etmek istemiyorum…bu kesinlikle ve kesinlikle Rob’un muhteşem performansı sayesindedir…Edward’ın aşkını bana perdeden öyle bir hissettirdiki 2 hafta kendime gelemedim…zaten kitaptan uyarlanan hiçbir film kitabın detaylarını yansıtmaz..bunu kimse beklemesin..muhtemelen yazar filmin kitabın önüne geçmesini istememiştir…sonuçta kitapta okudunuz o sahneleri ve eminim hepinizin gözünde her sahne kare kare canlanmıştır…bence önemli olan bu…

  • avatar roddi86

    teşekkürler çok güzel bir yazı olmuş. Robert ve film ile iligili duygularımızı çok güzel ve fazlasıyla yansıtan bir yazı olmuş.

  • avatar aygul alice edward

    edward karakteri için step’e çok şey borçlu oldugumuzu düşünüyorum çok saol step !!!

  • avatar gln

    Papatya: evet film çoğu yerde kitaptan kopuk ama yinede sinemadan çıktıktan sonraki halimi düşününce filme haksızlık etmek istemiyorum…bu kesinlikle ve kesinlikle Rob’un muhteşem performansı sayesindedir…Edward’ın aşkını bana perdeden öyle bir hissettirdiki 2 hafta kendime gelemedim…zaten kitaptan uyarlanan hiçbir film kitabın detaylarını yansıtmaz..bunu kimse beklemesin..muhtemelen yazar filmin kitabın önüne geçmesini istememiştir…sonuçta kitapta okudunuz o sahneleri ve eminim hepinizin gözünde her sahne kare kare canlanmıştır…bence önemli olan bu…

    harry poterda kitaptan çekiliyor ama hiç bu kadar itiraz almadı. onda da çekilmeyen bikaç sahne oluyor ama bu filmde kitaptaki sahnelerin çoğu yok, var olanlarda çoğunlukla değiştirilmiş zaten. bizim itiraz ettiğimiz olay bikaç sahneye daha yer verselerdi çok daha atraksiyon olabilirdi

  • avatar mrv

    Filmi ilk izlediğimde kitapta ilgimi çeken bölümlerin çekilmemiş olması benı hayal kırıklıgına ugratmıştı fakat müzikleri olsun ve mavi teması hoşuma gitmedi diyemem.. Ayrıca Edward’ın bella sınıfa gırdıgınde girmiş olduğu o kasıntı hareketlerının abartıya kactıgını düşünüyorum (burdan çok afedersın Edward ama )çok aptalca görünüyordu tamam kitaptada tuhaf hareketlerde bulunuyordu fakat kitabı okurken insan bu kadar da kötü görüneceğini düşünmüyordu en azından kendi adıma konusıyım Grin ‘Yeniay’ın bizleri daha çok memnun etceğine inanıyorum ve bir an önce Kasım gelsın dıyorummm Grin

  • avatar burningdusk

    ah melisa rosenberg’i nasıl unuttum anlamıyorum.Asıl elebaşı o..Filmin senaryosunu Catherine Harwicke’e ilk gösterdiğinde kadın bir şok geçirmiş. Pissed Off Romantizmden uzak,vampir öğesinin hiç olmadığı edward’ın sürekli espiriler yaptığı bir komedi filmiymiş.Catherine düzeltebileceği kadar düzeltmiş senaryoyu ve neredeyse yeniden yazmışlar.anlayacağınız buna da şükür.bakın ben de sinemadan çıktığımda etkilenmedim değil ama o mükemmelliği bize veren Robert’tı. In Love In Love Ve stephenie meyer’in eşsiz kitabı ile film müzikleriydi….gerisi ise bizim görmek istediklerimizdi. Heart Dead Rose Dead Rose

  • avatar burningdusk

    mrv: Filmi ilk izlediğimde kitapta ilgimi çeken bölümlerin çekilmemiş olması benı hayal kırıklıgına ugratmıştı fakat müzikleri olsun ve mavi teması hoşuma gitmedi diyemem.. Ayrıca Edward’ın bella sınıfa gırdıgınde girmiş olduğu o kasıntı hareketlerının abartıya kactıgını düşünüyorum (burdan çok afedersın Edward ama )çok aptalca görünüyordu tamam kitaptada tuhaf hareketlerde bulunuyordu fakat kitabı okurken insan bu kadar da kötü görüneceğini düşünmüyordu en azından kendi adıma konusıyım ‘Yeniay’ın bizleri daha çok memnun etceğine inanıyorum ve bir an önce Kasım gelsın dıyorummm

    ahhh bende bu noktayı yazıp yazmama konusunda karasızdım.Edward ağzını kapıyor falaaan… Drunken Razz Grin Grin

  • avatar mrv

    burningdusk: ahhh bende bu noktayı yazıp yazmama konusunda karasızdım.Edward ağzını kapıyor falaaan…

    Valla Robert’ımı orda ne hale sokmuşlar sinir olmuştum neydi o öyle Mad Razz

  • avatar my line man

    burningdusk: Catherine Hardwicke

    ya sana aynen katılıyorum ayrıca catherineye de o kadar müteşekkirim ki anlatamam iyi ki robertı seçmiş ara sıra düşünüyom ama bu role onun kadar cuk oturacak birini bulamıyorum(tabii ki vampir makyajlı hali doğal halide iyi ama benim aklıma gelmezdi yani edwardı canlandırabileceği yönetmenin öngörüsü müthişmiş) tebrikler catherine herkesin göremeyeceği birşeyi gördün robta….

  • avatar Papatya

    gln: harry poterda kitaptan çekiliyor ama hiç bu kadar itiraz almadı. onda da çekilmeyen bikaç sahne oluyor ama bu filmde kitaptaki sahnelerin çoğu yok, var olanlarda çoğunlukla değiştirilmiş zaten. bizim itiraz ettiğimiz olay bikaç sahneye daha yer verselerdi çok daha atraksiyon olabilirdi

    atraksiyona ihtiyacı var mı bence yok…belki filmin süresini uzun tutabilirlerdi mesela Yüzüklerin Efendisi ki o filmde bile kitaptaki her detay yoktu..hem zaten itiraz etsenizde birşey değişmeyeceğine göre bence filmin de kitabında tadı ayrı… önümüzdeki filme bakalım diyorum ben şunun şurasında ne kaldı ki Grin ..ve bence renee filmi çok güzel tahlil etmiş…aklına sağlık Big Smile

  • avatar naughty_girl

    benimde anlamadığım birşey var biyooloji dersinde bella sınıfa girdiğinde saçlarının vantilatör sayesinde havalanması sonucu edwardın ilgisini çekmişti peki forks gibi bir yerde neden vantilatör kulllanılsınki orası soğuk bir yer fakat kitapta bellanın saçlarının sıcak hava üfleyen bbir şey saesinde havalandığını anlatıyordu kitaptak gibi olsaydı daha anlamlı olabilirdi Grin

  • avatar karamel

    bu yazıyı okuyunca birden kafamda tekrar canlandı film kitaba uymayan yerleri olsada mükemmedi ve en önemlisi çoğu kişi rob’u alacakaranlıkta tanıdı ve bize rob’u kazandırdığı için Catherine Hardwicke teşekkür ediyorum

  • avatar kbrobert.

    naughty_girl: benimde anlamadığım birşey var biyooloji dersinde bella sınıfa girdiğinde saçlarının vantilatör sayesinde havalanması sonucu edwardın ilgisini çekmişti peki forks gibi bir yerde neden vantilatör kulllanılsınki orası soğuk bir yer fakat kitapta bellanın saçlarının sıcak hava üfleyen bbir şey saesinde havalandığını anlatıyordu kitaptak gibi olsaydı daha anlamlı olabilirdi

    HHAHAHAHAHAH ÇOK ÇOOOKKK HAKLISIN GÜLDÜM VALLA ROTFL ROTFL ROTFL ROTFL GERÇEKTEN O SAHNE BANA DA Bİ TUHAF GELMŞTİ Razz

  • avatar frozenheart

    naughty_girl: benimde anlamadığım birşey var biyooloji dersinde bella sınıfa girdiğinde saçlarının vantilatör sayesinde havalanması sonucu edwardın ilgisini çekmişti peki forks gibi bir yerde neden vantilatör kulllanılsınki orası soğuk bir yer fakat kitapta bellanın saçlarının sıcak hava üfleyen bbir şey saesinde havalandığını anlatıyordu kitaptak gibi olsaydı daha anlamlı olabilirdi

    bak ben bunu daha önce farketmemiştim ROTFL sıcak hava üfleye havalandırmaya paraları yetmemiştir Laugh

  • avatar cansu1998bella

    alacakaranlığın türk filmi çiksa bella ve edward kim olmalı?
    Question

  • avatar Naunet

    Kesinlikle haklısın! Ben de en çok kan grubu sahnesinin çekilmesini isterdim Frown

    burningdusk: Bu bölüm tam benim için yapılmış.Gerçekten eleştirilecek .ok sahne var.
    1.Sakarlığıyla ünlü Bella’nın ağaç dallarında yürümesi biraz saçmaydı
    2.Çayırlıktaki ilk öpüşme sahnesi yoktu ve diğer öpüşme sahnesi de çok abartılmıştı
    3.Kan grubu sahnesi yoktu.
    4.Edward bella’yı kendi evlerine götürdüğünde Edward’ın ailesinin italyan yemekleri yapması
    5.Rosalie’nin kız italyan mı bari diye sorması saçmaydı.
    6.Edward’ın vampir olduğunu Bella ona yemekten dönüşte arabada söylüyordu.Çayırlığa Edward onu götürüyordu.Kendileri okuldan direk ormana gitmiyorlardı.ben sadece biyoloji dersini,edward’ın james ile kavgasını ve balo sahnesini beğendim.eğer bu film stephenie meyer’in kitabının filmi ise ona uygun olmalıydı ama dediğim gibi müziklere hayran kalmamak mümkün değildi.Let me sign bulunduğu sahneye cuk oturmuştu.decode,radiohead,iron and wine’in şarkıları müthişti.Mavi renk harikaydı ve oyuncu seçimlerine diyecek laf yoktu.

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.